Eerste Rang

• Stefanie

Hoi iedereen,

Ik heb even een vraagje over de eerste rang in het efteling theater. In ben van plan om mijn oma voor de kerstdagen mee te nemen naar Annie als een verassing. Maar nu zou ik wel graag willen weten of de eerste rang comfortabel zit als het gaat over het kijken. Moet je dan over de koppen heen kijken, of staan de stoelen trapsgewijs? En mocht ze eventueel meegaan in een rolstoel (ze is nogal slecht ter been en heeft in ieder geval altijd een wandelstok), zijn daar dan speciale tarieven voor, want dat kan ik niet inden op de site. Ik weet hoe het er uitziet in “normale” toestand, maar omdat het hele theater van de ikea afkomstig is, ga ik er maar vanuit dat het er tijdens een musical iets aangepasts bijstaat :D

Tips zijn ook welkom.

Groetjes, stefanie

• Lisa

Op de 1e rang zijn de 1e 4 rijen ( geloof ik ) gelijkvloers met elkaar. daarna word het trapsgewijs. Voor rolstoelers is er een aparte rij gereserveerd. Dit is de laatste rij van de 1e rang. Hier kan ook 1 begeleider bij gaan zitten op een losse stoel. deze stoelen zijn wel comfortabeler dan de gewone theaterstoelen moet ik zeggen ;) Of hier ene aparte prijs voor is weet ik niet. Ik denk het niet.

• Nanne

Eerste rang is zover ik weet de gehele beneden verdieping.

tweede rang is het eerste deel van het balkon en derde rang de laatste 2 rijen.

Op zich kun je alles goed zien. Maar de stoelen zijn wel een beetje hard en racht naar mijn mening.

• Stefanie

ja, dat heb ik vaker gehoord van die stoelen… ik denk dat ik gewoon een kussen meeneem ofzo, kunnen ze moeilijk gaan verbieden lijkt mij.

Maar bedankt voor de info, ik ga ze morgen reserveren :D

Groetjes, Stefanie

• calimero

Een kussen is inderdaad geen luxe hoor. Want voor twee uur zitten de banken echt NIET lekker. En vooral als je oma meegaat zal ze je dat erg waarderen.

• Ad

“verassing” lijkt me niet zo leuk voor je oma “verrassing wel”

• Ad

Als je oma gehandicapt is krijgt ze 2 euro korting geloof ik. Er moet wel begeleiding bij, maar ja dat ben jij