nostalgie

• Ad

Even een beetje nostalgie. Ik ben op zoek naar foto's filmpjes e.d. van een groep, die in 1997 of 1998 in de efteling als straatheater speelde. Het waren een koning, koningin, een prinses en een beetje domme prins. Vaak stonden ze aan het oude begin van het sprookjesbos (bij doornroosjekasteel). als ze even klaar waren dan hadden sze een speciaal loopje een stap achteruit en 2 vooruit.

Wie weet hier iets meer ov er (vooral de vaders en moeders denk ik)

• Phil

Ik heb ze op video, maar dat kan ik niet plaatsen op deze site.

Het was inderdaad een raar gezicht he??? Hoe ze liepen..Haha

Gr. Phil

• Ad

leuk dat je ze nog hebt!!! hahaha

• Pepper

Deze toevallig?

• Ad

Jaaaa.. inderdaad. De personages zijn hetzelfde alleen de uitvoerenden zijn anders. Maar ik weet dat de uitvoerenden wel eens wisselen, je kan niet 7 dagen in de week een seizoen lang van dezelfde perosnen gebruik maken. In mijn herinnering is de prins iets dikker

• Irene

ik zag net het plaatje en er staat onder 50 jarig bestaan, maar dat was toch pas in 2002? of was het toen 55 jr?

• Ad

Ja ik ben ook in verwarring nu. volgens mij was het in 1997 45 jaar en in 2002 50 jaar.

In 1997 hadden ze toch acties in april en mei (maand 4 en 5 van het jaar) ? En toen waren Samson en Gert ook in de Ef?

In 1997 haaden we voor eht eerst een abonnement op de efteling, vandaar dat dit nog bijstaat.

Was in 19978 ook het straatheaterfestival ?

• Irene

Ik heb trouwens het boek Kronieken van een sprookje laatst gelezen en die is uitgebracht ter ere van het 50 jarig bestaan in 2002 dus in 1997 was het denk ik wel 45 jaar kan bijna niet anders

• Karl

de Efteling heeft in het verleden wel vaker gegoocheld met jaartallen, jubileumjaren enzo. Lees “Kroniek….” maar es goed.

groetjes, karl

• Stefanie

Of misschien heeft jeroen verheij gewoon een foutje gemaakt… :S