06-09-2006 daggie efteling gedaan (foto's)

• archvangigi

Vanmorgen vroeg zijn we weer op pad gegaan, ditmaal richting Brabant.

We hadden het verkeer “lekker mee” het kostte ons “slechts” 45 minuten om de stad uit te komen! Ook op de A2 (Snelweg tussen Amsterdam en Utrecht) liep het voor geen meter, we zagen halverwege dan ook een personenwagen onder een vrachtauto geparkeerd. Dat verklaarde veel. Enfin, het weer was ons wel erg gunstig gezind, en onder het genot van een lekker broodje en een blikje RedBull lachte het zonnetje ons toe, en we zijn richting Gorichem gereden zonder verdere hindernissen, en rond 10:45 waren we binnen de poorten van de Efteling. Het was vrij druk vandaag, iets wat we eigenlijk niet gewend zijn voor september, maar goed mocht de pret niet drukken. We zijn lekker het sprookjesbos ingestruind, toen naar enkele snelle aktracties, waar we amper wachttijd hadden, en lekker gevaren (Zoals altijd in de bootjes) uiteraard lekker Poffertjes gegeten, en moet even worden vermeld, het is ons opgevallen dat de laatste jaren het personeel steeds vriendelijker is. We troffen nog een paar keer personeel dat spontaan een babbeltje kwam maken, en ze hebben duidelijk plezier in hun werk. dat hebben we een paar jaar geleden nog wel eens anders ervaren, complimenten! Ook het publiek was vandaag rustig en vriendelijk, ondanks de grote getalen kinderen die er desalnietmin waren. (Zijn de schoolvakanties nog niet om??) Enfin, geen etterbakken, maar leuke rustige kinderen, evenals veel koppeltjes (lijkt traditie inmiddels) en veel ouderen, dus 65+ ers. Leuk dat we die ook zien. Ja, we zien ons zelf al op onze oude dag hand in hand over het park kuieren. We hadden wel pech dat de Pagode buiten dienst was, en de Python in storing lag nét toen we daar stonden,maar dat komt een andere keer wel weer… In de namiddag hebben we het voor gezien gehouden, we wilden nog even droomvlucht doen, maar stond een behoorlijke rij, en we hebben een hekel aan wachten, dus dan komt de volgende keer wel weer. We hebben eindelijk weer eens kunnen genieten van de Efteling, en het prima weer erbij gehad, tot de volgende keer, groetjes van Arch en Gigi :-)

Voor volledige serie klik even op: http://www.archengigi.net/001/nederland/efteling-september-2006

• Angie

Leuk verslag en leuke foto impressie van jullie dag. Het was vandaag inderdaad prima weer voor een dagje Efteling. Dat verklaart misschien ook de drukte van vandaag in het park. Fijn dat jullie hebben genoten vandaag.

• Kevin O.

Yess weer zo mooi rij foto's en TR! En mijn lievelings roodkapje was er ook weer vandaag zag ik :D (van sprookjes DVD V)..

Deze is toch wel een topper!

• archvangigi

Dank jullie wel vor de reakties, en ja Kevin, Efteling is een lusthof voor

amateur fotografen. ;-) Ik had totaal 180 foto's gemaakt hebt de meeste

nog gedropt, omdat het weer de bekende plaatjes waren. Nu maar hopen

op een Winter Efteling met natuursneeuw.. :-)

• ~Martinique~Amy~

Supermooi!

• archvangigi

~Martinique~Amy~ schreef:

>

> Supermooi!

Dank je hoor… Heb overigens toch de tweede serie ook

online gezet, voor de liefhebber… ;-)

http://www.archengigi.net/001/nederland/efteling-september-2006-2

• Phil

Op deze manier hoef ik niet meer naar de Efteling.

Ik zie alles op Internet. Wel een compliment bedoel ik daarmee hoor?

• Irene

Zelf alles beleven is toch veel mooier!

• Phil

Je hebt gelijk.