Efteling tattoo..

  • ~Martinique~Amy~

    Ben eigenlijk wel nieuwsgierig of onder jullie Die Hards ook Efteling fans zijn met een tattoo.

    Een laaf tattoo bijv.?

    *is een serieuze vraag*

    Vandaag zelf een tattoo heeft laten zetten, geen Efteling-tattoo trouwens:D*

  • Phil

    Deed het pijn????

  • Kevin O.

    ~Martinique~Amy~ schreef:

    > Vandaag zelf een tattoo heeft laten zetten, geen

    > Efteling-tattoo trouwens:D*

    Woow cool :D

    Leuk dat je dat vraagt.. Neee geen tattoo op mijn body dat doe ik me sixpack niet aan ;) al heb ik ooit wel eens zitten denken om een kleine

    ergens te laten Tatoëren. Achja iedereen zal me wel voor gek verklaren..

    Maar ik ben ook een beetje nieuwsgierig wat heb je laten Tatoëren (kan me voorstellen dat dat prive is) en hoe oud bent je eigenlijk?

    Groetjes Kevin

  • Phil

    Kevin is scherp vandaag………….Maar ze zegt het toch niet.

    Edit: Lekker phuuu aanhouder wint ;)

  • ~Martinique~Amy~

    Whahaha..ik ben zoals je in mijn profiel kunt zien 1 september 28 geworden en heb een dochtertje van nu 2 jaar. (van 30-05-04)

    het zetten van de tattoo voel je bijna niets van. Het valt echt mee hoor, ligt er natuurlijk ook aan waar je hem zet;-)

    Hij staat op mijn rechterenkel. Mijn man heeft nog ff snel een foto gemaakt toen de folie erafging vanavond. Hij is dus vers van de pers en nog wel rood. De kleur die erin verwerkt zit is paars, maar wordt dus nog lichter (vervaagt ook naar buiten toe)

  • ~Martinique~Amy~

    Nee joh, voel je (bijna) niets van;-)

  • ~Martinique~Amy~

    Dat zou wel super zijn hoor Kevin!

  • Phil

    Spannend hoor? Ik zou nooit een tatoo laten zetten op mijn lichaam, ook niet van de Efteling. Maar ieder maakt zijn eigen keuze, toch??

  • Kevin O.

    ~Martinique~Amy~ schreef:

    > het zetten van de tattoo voel je bijna niets van. Het valt

    > echt mee hoor, ligt er natuurlijk ook aan waar je hem zet;-)

    Ik ben trots op je:D ziet er mooi uit mijn complimenten..Bedankt voor t plaatsen. Maare wil je me handje vast houden als ik die

    ergens laat zetten ;)

    Groetjes Kevin

  • ~Martinique~Amy~

    Zekers gelukkig is niet iedereen hetzelfde;-)

    Ik wilde eigenlijk altijd al een tattoo, maar vond nooit een afbeelding waarvan ik dacht WAUW. Een tijd terug vond ik deze en nu ik een dochtertje heb houd ik zo zielsveel van d'r dat ik dat gewoon op een of andere manier vereeuwigd wilde hebben. Dus vandaar dat ik doorgezet heb, het moet wel een bepaalde betekenis hebben voor mij.