dringend!!!!!

• kyana

mijn vader heeft een probleem hij kan nergens in maar hij wil mee om ons een plezier te doen hij heeft een ongelijk gehad en kan nergens in + hijft hoogtevrees ofzoget mag hij dan niet graatis binnen of met korting?

• Lilian

Hoi Kyana,

Ik heb even op de site van de efteling voor je gekeken en daar staat het volgende bij de entreeprijzen:

Entreeprijzen

kinderen tot en met 3 jaar gratis

volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar € 26,00

gehandicapten** /60-plussers € 24,00

tweedagenkaart € 47,00

**Gehandicapt zijn zij, die over een zodanige zelfredzaamheid beschikken dat zij niet in staat zijn zonder begeleiding het park en/of de attracties te bezoeken. Bezoekers met een handicap mogen maximaal 2 begeleiders voor de gereduceerde prijs meenemen.

Hopelijk kun je er iets mee…

• Angie

Gratis sowieso niet. Gehandicapten krijgen 2 euro korting, niet echt veel dus. Zeker niet als je nergens in kan/mag.

• Silvia

kyana schreef:

>

> mijn vader heeft een probleem hij kan nergens in maar hij

> wil mee om ons een plezier te doen hij heeft een ongelijk

> gehad en kan nergens in + hijft hoogtevrees ofzoget mag hij

> dan niet graatis binnen of met korting?

Wat Angie al zegt. As Invalide krijg je 2 euro korting.

Kan hij echt nergens in? Zitten in een rolstoel lukt dat wel? En dan er weer uit kunnen stappen.

Carnaval Festival kan hij met gemak doen. Droom vlucht moet kunnen (denk ik)

Kan hij wel lopen?

• calimero

Droomvlucht kan je alleen in als je goe dkan lopen. Zodra je met en rolstoel door de uitgang binnen komt ord er al Nee verkocht. Je kan daar alleen in als je lopend door de meandering kan. Staat ook duidelijk bij de ingang.

De gondaletta's kan hij wel in hoor. Ook via de roltoel ingang. gewoon even aangeven bij het personeel dan hoeft hij niet over de brug. Kan ook bij Fata.

Maar hij kan helaas niet gratis naar binnen. Of volle mep betalen of gewoon iet mee gaan hoe jammer het is.

• Ad

Dee dromvlucht vind ik eng als je hoogtevrees hebt. Vooral als je dan draaiend naar beneden gaan. Ikheb ook hoogtevrees en was ook bang in dit gedeelte. Ook als je bij de kastelen bent zie je de vloer iet en ik kan me voorstellen, dat je hier ook hoogtevrees krijgt.

Maar er zij nog genoeg leuke dingen in de Efteling. Als jullie ergens in gaan, waarin je opa niet durft is het leuk om naar de andere mensen te kijken