Bezoek Efteling

• Irene

Hoi

Ik wil graag in de herfstvakantie met mijn zusje de efteling bezoeken, adviseren jullie aan het begin of aan het eind van de week te gaan? Wanneer is het over het algemeen het rustigst?

Alvast bedankt

Groetjes IRene

• Nanne

En wanneer is de herfstvakantie bij jullie dan? In heel NL wordt het over 2 weken verspreid….

Tevens kun je dan het beste bij de Efteling website kijken daar hebben ze een mooi schemaatje gemaakt met daarop aangegeven hoe druk het ongeveer wordt.

Het is natuurlijk wel de laatste 2 weken dat het park open is dus het kan dan nog best wat drukker zijn ;-)

• Silvia

Heb je hier al gekeken?

http://www.efteling.com/Page.aspx?PageId=106&ParentName=Praktische%20Info&LanguageId=1

De efteling zelf heeft het over gezellige bedrijvigheid.

• Remco82

Ligt ook aan het weer natuurlijk ,ik denk dat een hoop mensen die niet in de zomervakantie zijn geweest vanwege de hitte het in de herfstvakantie over zullen doen.Maar goed het was afgelopen weekend ook belachelijk druk dus dit soort dingen valt nooit te voorspellen,zelfs niet aan het schematje wat op de Efteling site staat.Dus ik zou zeggen tenzij je een glazenbol in huis heb staan,ga gewoon op je gevoel af.

• Irene

Ja dat is waar!

bedankt iig

• Albert-Jan

Zaterdag is (met uitzondering van de zomeravonden tijdens de 7 mijlszomer) vaak een rustige dag, net als de dinsdag overigens.