Waar mag je allemaal in ?

• Lana

Hallo , hier ook even een vraagje wij gaan volgende week naar de efteling met een kindje van 2 en een half en een van 15 maanden, waar mogen ze allemaal in ?? Dan bedoel ik dus mogen ze bv in de fata morgana ?? Wie weet dit toevalling ??

Enne ik snap dat ze niet in de python mogen :-)

• ~Martinique~Amy~

Fata Morgana

Droomvlucht

Pandadroom

Villa Volta ook wel denk ik

Het land van Laaf en het sprookjesbos natuurlijk

Carnaval

Achter het carnaval ligt een grote dreumesspeeltuin

De koffiekopjes

De bootjes

Ik vergeet natuurlijk nog een hoop…;-)

Toen wij gingen deden we alleen al 2 uur over het sprookjesbos met mijn dochtertje van net 2 dus veel tijd blijft er niet over;-):D

Oh ja de sprookjesshow zlijkt me ook erg mooi, daar waren wij ook niet meer aan toegekomen..

• Prins Maurice

Je mag overal in, behalve in de Vogel Rok en de Python. En als de Vliegende Hollander open zou zijn geweest, mocht je daar ook niet in :D

Deze drie attracties hebben namelijk een hoogtegrens van 1.20. En ik neem aan dat je kindje nog geen 1 meter 20 is ;)

• Stefanie

Ik denk dat het doolhof ook wel leuk is voor de oudste, maar dan zou ik wel zelf meegaan, denk dat 2 jaar nog wel iets te jong is om er alleen doorheen te gaan :P

• Lana

Harstikke bedankt , ik was er eigenlijk al bang voor dat ze bijna nergens in konden in euro disney mogen ze bv niet in the pirates of the carabien of hoe schrijf je dat :-?

Ik heb er zin in woensdag , hopen dat het weer een beetje mee zit.

Groetjes Lana

• Lilian

Ik zal het je nog sterker vertellen (dit hadden wij ook niet verwacht); als een kind zelfstandig kan lopen, mag het al in de bobslee!

En mijn neefje vond het helemaal geweldig!

Het is dus ECHT een familiepark!

Veel plezier!

• calimero

Ze mogen gewoon overal in. En waneer was dat in disney? Nu mogen kleintjes er ook gewoon in hoor. In de pirates.

Wat ook heel leuk is voor de kids en jezelf effe de kans geeft even lekker rustig te zitten, althans een van de ouders is het peuterhof bij het reastuarnat de ballonvaarder. Naast dit restaurant ligt een hele leuke speeltuin speciaal voor de kleintjes. Gewoon richting carnaval festival gaan. En dan langs de vijver lopen. Die houdt je aan de rechterkant van je. Met dus links restaurant. Loop je zo op de speeltuin af. Hele veel plezier