Morgen gaan?

• Debbie

Vrienden van ons hebben kaarten voor de Efteling en gaan morgen.

Ze hebben ons gevraagd ook mee te gaan, nu zie ik op de site dat het erg druk kan worden.

Wat denken jullie, gaan of zonde van het geld?

• Eftelfreak

Tís sowieso niet handig om in deze periode in het weekend het park te bezoeken in verband met de drukte. Kun je beter door de weeks gaan als het rustiger is.

• Gemma

T is je eigen keuze! Meer valt er niet over te zeggen :?

• Angie

Volgens mij valt de zaterdag in de regel nog wel mee. Althans op zondag is het meestal veel drukker. Ik zou gewoon lekker gaan hoor als ik jullie was. Gewoon zorgen dat je er op tijd bent, zo uiterlijk 10.00 uur, en dan als eerste Droomvlucht doen. Daar staat later altijd een lange wachtrij, maar om 10.00 uur kun je meestal gelijk plaatsnemen in een gondel.

• calimero

De laatse weekenden zijn de zaterdag gezellig druk geweest en de zondagen hele druk. Twee weken geleden is de efteling zelfs tot 19.00 uur open gebleven vanwege het feit dat er ruim 30 duizend bezoekers waren.

• Debbie

En het wa sgoed te doen.

Meteen om 10 uur naar de python gegaan waar we tot 3x toe konden blijven zitten!

Het was wel enorm druk, maar de wachttijden vielen mee.

Fatamorgana, stond 30 minuten. Waren we met een kwartiertje aan de beurt. Ook Vogelrok en Pandadroom was erg goed te doen.

Allen zijn we niet in droomvlucht geweest, hier was de wachttijd 50 minuten.

Dat maar weer een volgende keer!

We hebben genoten in ieder geval.

• Nanne

Ik ging gisteren ook gewoon een dagje, maar helaas door het ov wat niet zo vroeg vertrekt en niet mooi aansluit kon ik pas om half twaalf er zijn. Ik heb maar 4 dingen kunnen doen door de drukte. Ik vond het erg jammer, maar goed, een andere keer weer beter.