Gratis toegangsbewijs seizoen 2007 voor alle abohouders 2006

• John

De Efteling viert volgend jaar haar 55 jarig bestaan, en mede omdat de opening van de Vliegende Hollander is uitgesteld naar 2007 geeft de Efteling aan alle huidige abohouders (ruim 40.000) een gratis toegangsbewijs voor seizoen 2007 weg.

Op vertoon van je abonnement-2006 kan je bij de gastenservice tussen 14 en 29 oktober en tussen 1 november en 8 december (dan alleen op werkdagen) je gratis kaartje afhalen (1 toegangskaart per abohouder)

Als dat geen leuke actie is……

• calimero

Ja las het ook in de wonder. De efteling heeft een keer echt naar zijn aboo houders geluisterd. Zaten trouwens meer leuke aanbiedingen in. Gratis koek tijdens de we bij het salzburgerdorp op = op en bon in leveren. En 50 % korting op een aanbieding van annie de musical met pannekoeken. Vindt het een forse korting hoor.

En vond de dvd van de sprookjesboom die er bij zat ook erg leuk.

• Angie

Ik heb de nieuwe Wonder nog niet gehad, maar wel op de diverse Efteling fora van alles er over gelezen. Dat gratis toegangskaartje vind ik echt een super actie van de Efteling. Daar heb je tenminste wat aan. Ook een mini DVD met een aflevering van de Sprookjesboom vind ik een leuk en erg origineel cadeautje. De korting van 50% op een kaartje voor de musical Annie is eveneens zeer de moeite waard. Misschien besluit ik nu alsnog om deze musical te gaan bezoeken, want ik was het eigenlijk niet van plan. Kortom, goed werk van de Efteling en ik ben blij dat ik heb meegedaan aan die enquete onder abonnementhouders. Blijkbaar niet voor niets geweest.

• calimero

Inderdaad, twijfeld eof ik volgend jaar nog abbo zou gaan nemen, woon namelijk best ver weg. Boven amsterdam en vondt dit jaar een matig jaar. Ben ook niet zo heel vaak geweest. moet van mezelf voor einde seizoen nog gaan. Maar met dit allemala al in het verschiet denk ik toch dat er weer abo komt.

• Angie

Ook ik woon niet in de buurt van de Efteling, maar op minimaal vijf kwartier rijden er vandaan. En ook ik ben dit jaar aanzienlijk minder vaak geweest dan de twee voorgaande jaren dat ik een abonnement had. De oorzaak hiervan was o.a. het slechte weer tijdens het voorseizoen en in de maand augustus. Ik vind de Efteling met regen gewoon niet leuk. Daarnaast was het inderdaad een weinig spannend seizoen, op de ontwikkelingen rond DVH na dan. Toen eenmaal duidelijk was dat DVH dit jaar niet meer open zou gaan was ook dat niet spannend meer. Ik verwacht echter volgend jaar wel een seizoen waarin meer gaat gebeuren. Allereerst uiteraard de opening van DVH. Daarnaast verwacht ik ook wel het één en ander t.a.v. de viering van het 55-jarig bestaan van de Efteling. En gezien de informatie in de laatste Wonderwaardigheden lijkt er t.a.v. abonnementhouders ook wel wat op stapel te staan. Genoeg dingen dus om naar uit te kijken en ik neem volgend jaar dan ook zeker weer een abonnement.