Dagje Efteling

• Anita

Gisteren weer een dagje naar de Efteling geweest.

We kwamen om ongeveer 10.30uur aan en toen stond er best een behoorlijke rij voor de ingang. We hadden al kaartjes dus hoefden we niet bij de kassa te wachten.

Eerst zijn we naar Droomvlucht geweest, daar hebben we ook het langst moeten wachten. Het was jammer dat er veel spinnenwebben hingen. Maar verder blijft het een mooie attractie.

Daarna Villa Volta. We konden zo doorlopen. Weet iemand wie de stem van Hugo daar doet? (sorry als deze vraag al eens gesteld is).

Toen via Carnaval Festival naar VogelRok waar ook geen lange wachtrij stond. Toen de Halve Maen en Fata Morgana.

Qua entertainment hebben we Adje en Theo gezien. Ik vond het niet zo heel bijzonder maar de kinderen die erbij stonden vonden het leuk.

Tussendoor hebben we nog wat in de souvenirwinkeltjes gekeken en zijn we nog met trein door het park gereden.

Rond 17.30 uur zijn we weer naar huis gegaan.

Kortom een zeer geslaagd Efteling dagje!! (Helaas geen foto's gemaakt want ik was mijn fototoestel vergeten, lekker stom)

Groetjes Anita

• marco boeren

Als ik het goed begrijp , was het ondanks de rij voor de kassa niet al te druk in het park?

En wat het weer betreft heb je het ook nog getroffen!

De spinnewebben warem mij ook opgevallen in droomvlucht, en ik weet niet of daaraan te ontkomen is, en immers in een woud leven ook erg veel spinnen.

Ben je nog bij de sprookjes show geweest? die vond ik zelf ook erg leuk!

groetjes marco

• Leon

Hoi,

wij, mijn broertje en ik, zijn gisteren ook naar de efteling geweest, en inderdaad. Er stond best een lange rij bij de ingang rond half elf, maar in het park zelf was het niet echt druk. We hebben dan wel bij de droomvlucht en de bob ongeveer een half uur moeten wachten maar bij de andere atracties maar ongeveer tien minuten.

Verder nog enkele foto's (let niet op de kwaliteit want zijn met telefoon gemaakt)

Dit waren ze.

Groetjes, Leon

• Kevin O.

Leon schreef:

(let niet op de kwaliteit want zijn

> met telefoon gemaakt)

Maakt mooie foto's voor een Samsung SGH-D600 2.0 MP Thja dat zie ik gewoon :D

Verder leuke plaatjes en van de Python is beste uit t rijtje.

Bedankt voor je TR!

• Stefanie

marco boeren schreef:

>

> De spinnewebben warem mij ook opgevallen in droomvlucht, en

> ik weet niet of daaraan te ontkomen is, en immers in een woud

> leven ook erg veel spinnen.

Ja, maar die spinnewebben zijn ook bij de hemelburchten en de elfjes goed te zien, we zullen maar aannemen dat ze gewoon bij het gehele droomvlucht-ecosysteem horen :P

Kevin O. schreef:

>

> Leon schreef:

> (let niet op de kwaliteit want zijn

> > met telefoon gemaakt)

>

> Maakt mooie foto's voor een Samsung SGH-D600 2.0 MP Thja dat

> zie ik gewoon :D

Show off… :D

• archvangigi

Leuk! Weer eens foto's op het forum! Vind de Python foto ook de

mooiste. En frappand dat het zo druk is bij droomvlucht. Wij hebben

afgelopen keer zelfs droomvlucht overgeslagen vanwege de wachtrij.

Terwijl we in het voorjaar nog gewoon 3 keer achter elkaar konden.

Ja, het zal nu wel voorbij zijn met het mooie weer. Leuke verslag! :-)

• Leon

deze zijn idd met een samsung D600 gemaakt vind ik knap dat mensen dat zo kunnen zien

• Kevin O.

Leon schreef:

>

> deze zijn idd met een samsung D600 gemaakt vind ik knap dat

> mensen dat zo kunnen zien

Mwa ;) schijn bedriegt. Ik kan wat gegevens na lezen over jouw foto's dus toen zag ik dat ze met een Samsung D600 zijn gemaakt.

• vogel rocker

Leuk report. De stem van hugo wordt trouwens gedaan door Jules Croiset.

• Ad

Volgens mij is dat NIET Jules Croiset, maar Youp van 't Hek.

vogel rocker schreef:

>

> Leuk report. De stem van hugo wordt trouwens gedaan door

> Jules Croiset.