Dvd-tje Sprookjesboom

• Karen

Hallo allemaal !

Ik kreeg een dvd-tje thuis van de efteling sprookjesboom. Er zou daar een verhaaltje van een heks met kabouters opstaan en een aflevering van de sprookjesboom.

Nou, dat verhaaltje van die heks en de voorafgaande reclame spot heb ik inmiddels al heel vaak gezien, maar waar is nu die aflevering?

Of is de aflevering dat verhaaltje van die heks? Wie weet het?

Alvast bedankt !

• Lilian

Hoi Karen,

Ja inderdaad, dat verhaaltje met die heks is de aflevering.

Als het goed is, staat er ook op de DVD zelf dat hij ongeveer 5 minuten lang is,

net dat stukje met die heks dus…

Groetjes Lilian

• Hilde

Dat is inderdaad de aflevering.Hij heet ‘Zeuren om snoep’ . naar mijn mening een beetje raar omdat het om koekjes gaat, maar goed. verder staat die reclame spot erop endat is alles. Nu wachten tot de winterefteling om de dvd te kopen

Groetjes Hilde

• Yvonne

Mijn kinderen vinden de sprookjesboom heel erg leuk, en zijn benieuwd of er ook een dvd van komt?

• Kevin O.

Yvonne schreef:

>

> Mijn kinderen vinden de sprookjesboom heel erg leuk, en zijn

> benieuwd of er ook een dvd van komt?

Speciaal voor jouw verschijnen binnenkort de spannende afleveringen van de Sprookjesboom ook op dvd. Zo kun je alle avonturen van de de Sprookjesbos- bewoners terugzien zo vaak je maar wilt!

Bron: Gewoon www.efteling.nl

• Hilde

ik snap trouwens wel wat je bedoelt, de tekst op de achterkant is wel wat verwarrend, het woordje ‘en ’ had met een kleine letter gemoeten en beter nog was gewoon een komma, maar goed.

Groetjes Hilde

• Karen

Hallo jongens,

Bedankt voor de reacties ! Het is inderdaad dat woordje “en”. Ik dacht dus dat er 2 dingen opstonden.

Iedereen bedankt !