beetje vanalles eigenlijk

• Stefanie

Hoi iedereen,

Ben vandaag toch maar even naar de efteling gefietst, het was redelijk weer (moet je van profiteren), de laatste dag ( :'( ) en een gratis kaartje laat ik niet aan mn neus voorbij gaan :D

Wie van jullie is er vandaag nog meer geweest, en nog belangrijker, wie heeft de laatste show WEL gezien want ik was te laat om kwart voor 5 :S:( En natuurlijk, was het leuk???

Groetjes, Stefanie

• Gemma

Ik, Heb ook de laatste show gezien en om kwart voor vijf was de zaal nog niet vol hoor :? Maar goed, was wel leuk, niks speciaals…

en natuurlijk afsluiting in theaterrestaurant Applaus :)

• Angie

Ik ben ook geweest vandaag. Ik heb de laatste show echter aan me voorbij laten gaan, aangezien ik geen zin had om eindeloos lang van te voren in de foyer te gaan staan wachten. Ik ben wel naar de laatste voorstelling van Adje en Theo geweest en die was super leuk.

• Stefanie

Oja, das waar, mijn telefoon loopt achter, het zal eerder iets van 8 voor 5 zijn geweest :D Maar hoe dan ook, vond het wel jammer.

• Kevin O.

Gemma schreef:

>

> Ik, Heb ook de laatste show gezien en om kwart voor vijf was

> de zaal nog niet vol hoor :? Maar goed, was wel leuk, niks

> speciaals…

>

> en natuurlijk afsluiting in :)

Ik heb de laatste show ook gezien. Ik (wij) hadden t drukker verwacht in het theater maar viel best mee zoals gemma al zei. Met vele Efteling freaks hebben we deze toffe seizoen afgesloten met een heerlijk diner in het Theaterrestaurant Applaus. Op naar volgend seizoen maar niet vergeten eerst de Winter Efteling want daar kijk ik echt naar uit.

Bedankt voor de leuke avond Gemma ;)