vraagje?
Was dit vandaag de laatste show en krijgen we in 2007 een nieuwe show?
Ik mag hopen van wel, maar ik geloof dat niemand het zeker weet. Vorig jaar was de Efteling daar duidelijker in. Toen was er ruim voor het einde van het seizoen bekend dat deze show nog een jaar door zou gaan. Eigenlijk was deze show slechts bedoeld voor één jaar. Hij is dus al een keer verlengd. Ik hoop persoonlijk dus erg op een nieuwe show voor volgend jaar.donald schreef:
>
> vraagje?
> Was dit vandaag de laatste show en krijgen we in 2007 een
> nieuwe show?
Hele dikke kans dat dat te maken heeft met V&V. Studio 100 was niet blij toen de Efteling ineens in zee ging met V&V om Ti Ta Tovenaar te maken. Ze voelden zich gepasseerd omdat het de bedoeling was dat zij de wintervoorstellingen zouden gaan invullen. Dat contact is weer goed gemaakt met de sprookjesshow, maar nu komt Annie (Alsof Nederland daar op zicht te wachten) dus in de Winter en vermoed ik dat er weer bonje is…
Dit lijkt me inderdaad een vrij aannemelijke verklaring. En Annie…, wat zal ik er van zeggen. Ik ben er nog steeds niet uit of ik er naar toe zal gaan ja of nee. Het trekt me in ieder geval niet echt, maar als ik de Efteling erg ga missen in de periode na de Winter Efteling is er een kansje dat ik toch wel naar Annie zal gaan. Al was het alleen maar vanwege de wandel door het Sprookjesbos die ik dan kan maken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?