krakeeltje

• japanfan64

Gewoon iets wat mij opviel een paar dagen geleden:

Roodkapje staat er wel weer (allang, dus), maar Krakeeltje is weggevlogen! Vast voor onderhoud, maar ik vond het toch opvallend. Wat is er toch met dit sprookje?

(^_^)?

• Phil

Ik mag net niet schrijven van de “moderators” maar dat valt mij ook vaak op dat hij af en toe weg is…., zo te zien ben je ook een “Efteling-spotter”. De dingen die je opvallen mogen niet op het prikbord komen te staan, oke? Het prikbord is bestemd voor alleen de positieve reacties.

Gr. EDIT: PHIL!

• Prins Maurice

Dat valt wel mee, hoor :P Alleen offtopic reacties als die van jou nu, zijn niet al te vaak gewenst.

• Angie

Inderdaad. Het was mij afgelopen zondag ook opgevallen dat Krakeeltje niet aanwezig was. Geen idee waar ze gebleven is, maar zal ongetwijfeld te maken hebben met onderhoud.

• Stefanie

Ik wist wel dat er iets miste :D

Phil, hou op met zielig doen of aandacht trekken wil je, begin het een beetje beu te worden.

• calimero

Mischien voor de winterefteling effe weg.

Wisten jullie dat ze dit jara maar 1,5 week de tijd hebben om zonder bezoekers in het park om te kunnen bouwen. De rest van de tijd is de efteling of open vanwege musical althans deels dan of uitkooppark. Daarom waren er al veel WE dingen te izen terwijl het gewone seizoen nog bezig was. Zo waren de kaarsen aan de bomen die naar meisje met de zwavelstokjes leiden al opgehangen vorige week.

• Stefanie

:| Zo, heb respect voor de mensen die het in anderhalve week lukt. Nu snap ik die kaarsjes en de grote kaarsen op de kassa's bij de ingang ook :D

• Phil

Ik heb ook respect, maar dan alleen voor de Eft. en vooral het jaar dat het Spookhuis open ging. Weet iemand dat jaar nog???

• japanfan64

Nog ffe iets anders:

Niet vooroordelen, asjeblieft.Ik ben geen Efteling-spotter: ik kom er maar 1 keer per jaar. Op die dag hadden er veel attracties storing en bij Roodkapje mistte ik het gekraai. Ik wist niet dat zulke dingen niet gepost mogen worden (er was ook zo'n topic over Roodkapje, dus) en bedoel het zeker niet negatief. Ik wou alleen even zeggen dat Krakeeltje ontbrak en dat het GEWOON opvallend is na de verdwijning van Roodkapje.

Bedankt voor je verdediging, Stephanie.

Oké, genoeg onzin. 1, 5 week is inderdaad kort. Je moet dan echt snel omschakelen naar de wintersfeer. Ik heb gezien dat er veel opgeknapt moet worden. Weet je welke attracties allemaal storing hadden ?

- Droomvlucht (de hele rit)

- Stoomcaroussel (eventjes wou die niet starten)

- Pagode (die bleef vlak bij de grond hangen)

- De bob (vlak voor wij instapten)

- Fata Morgana (nee ! 1 van mijn favoriete attracties, snik)

Waarschijnlijk hadden wij net een verkeerde dag uitgekozen. Wat wel een voordeel was is dat wij tijd genoeg over hadden voor andere dingen. Toch vond ik storing in Droomvlucht niet zo erg. Nog nooit heb ik zo lang van de attractie kunnen genieten!

• Kevin O.

Phil schreef:

>

> Ik heb ook respect, maar dan alleen voor de Eft. en vooral

> het jaar dat het Spookhuis open ging. Weet iemand dat jaar

> nog???

Best Phil,

Niet het een of het ander maar ik weet hoe oud en wijs genoeg je bent om dit zelf op te zoeken, een blon.. een snuggere iemand van laag IQ kan zo op internet informatie vinden over het spookslot of whatever. Maar speciaal voor jouw:

- www.google.nl (lang leve Google :S)

- Typ je bij zoeken: Efteling Spookslot

- Enter :D

- Komt er al vanzelf te staan: In mei 1978 opende in de Efteling het Spookslot!

Psst heb ik je weer gematst he ;)