krakeeltje

• Angie

Waar komt ineens die onzin vandaan dat ‘zulke dingen’ niet gepost zouden mogen worden :?. Daar heb ik nog nooit van gehoord hoor. Gewoon posten zou ik zeggen. Als behoorlijk fanatiek Eftelingliefhebster vallen dat soort dingen mij ook altijd op.

• Angie

calimero schreef:

>

> Mischien voor de winterefteling effe weg.

> Wisten jullie dat ze dit jara maar 1,5 week de tijd hebben om

> zonder bezoekers in het park om te kunnen bouwen. De rest van

> de tijd is de efteling of open vanwege musical althans deels

> dan of uitkooppark. Daarom waren er al veel WE dingen te izen

> terwijl het gewone seizoen nog bezig was. Zo waren de kaarsen

> aan de bomen die naar meisje met de zwavelstokjes leiden al

> opgehangen vorige week.

Dit is niet iets wat specifiek dit jaar zo is. De voorbereidingen voor de Winter Efteling beginnen ieder jaar al tijdens het reguliere seizoen. De dingen die jij opnoemt, maar bijv. ook de tenten voor het KinderWinterWonderland en de IJsbaan, worden altijd al in september/oktober opgebouwd. De Efteling is de komende weken voor zover ik weet ieder weekend open i.v.m. een uitkoop. Doordeweeks is hooguit het Sprookjesbos en Pandadroom geopend in combinatie met de musical Annie.

• Stefanie

Dit klopt ook helemaal niet, ik had al wel op zulke reacties gerekend, en inderdaad. Phil kan gewoon niet zonder aandacht en als hij een probleem heeft met iets wat over de efteling gaat komt dat hier te staan. Maakt niet uit, hebben we vanaf nu geen last meer van…

Dus voor iedereen die nu denkt “nu moet ik gaan opletten”, inderdaad gewoon lekker blijven posten zoals Angie al zei :D