Ongeluk op europalaan

• Stefanie

Hey iedereen, ik zie zojuist dat er vanmiddag een ongeluk is gebeurd op de europalaan ten hoogte van het kruispunt bij het Efteling Hotel. Het is natuurlijk heel naar, maar misschien een klein gelukje bij een ongeluk dat de efteling dicht is, moet er niet aan denken wat de gevolgen waren geweest als er veel meer auto's hadden gereden :(

• Gemma

En wat is de link naar de Efteling in dit bericht?

• Pepper

Heel leuk en aardig dit berichtje, maar volgens mij is het al een week oud. De kruising is op het moment afgesloten als het goed is, ivm groot onderhoud.

De kruising is deze week ook volledig afgesloten t/m 10 of 11 november. Komend weekend wordt er wel voor gezorgd dat je er langs kan, omdat de Makrodagen dan zijn.

• ?

dank je wel voor de info pepper.. vroeg me al af hoe ik er zondag moest komen!

• Stefanie

Dan vind ik het toch vreemd dat ze het nog uitzenden op het nieuws ^o)

Sorry als het nieuws echt oud is, maar dan snap ik echt niet dat ze het op dinsdag nog uitgezonden hebben op tv :S

En de link naar de efteling: ik sta er gewoon even bij stil omdat het erger had kunnen zijn als de efteling nog open was geweest. En dan ben ik er in dit geval dus blij om dat dat niet zo is.

• rvotje

de kruising is gewoon gedeeltelijk gewopend!

Zijn wel tijdelijke wijzegingen!