Weten jullie misschien of de Efteling ook een speciale winterefteling site heeft.
Het gaat me er vnl. om te weten te komen wat er allemaal wel en wat niet open is tijdens de winterefteling.
Debbie schreef:
>
> Weten jullie misschien of de Efteling ook een speciale
> winterefteling site heeft.
> Het gaat me er vnl. om te weten te komen wat er allemaal wel
> en wat niet open is tijdens de winterefteling.
Hoi Debbie,
Zover ik weet (corrigeer me) wat allemaal dicht is tijdens WE:
Python
Pegasus
Pirana
Traptreintjes (langlaufbaan)
Ojah De Vliegende Hollander
En bij halve maan is er een andere decor neergezet (vorige WE) maar weet niet of hij toen open was.
Kevin O. schreef:
>
> En bij halve maan is er een andere decor neergezet (vorige
> WE) maar weet niet of hij toen open was.
Aan de HM was niks veranderd hoor. En hij was bovendien alleen in de kerstvakantie open, in de weekenden was hij ook dicht. Overigens, de Oude Tuffer had wel kerstslingers hangen aan de randen van het station, was echter hele WE gesloten. Gondoletta was ook heel de winter Efteling gesloten, bootjes vaarden wel langzaam rond om vast vriezen te voorkomen.
Bovendien is sinds maandag www.efteling.com omgetwinkeld in een winterse setting.
Pepper schreef:
>
> Kevin O. schreef:
> >
> > En bij halve maan is er een andere decor neergezet (vorige
> > WE) maar weet niet of hij toen open was.
>
> Aan de HM was niks veranderd hoor. En hij was bovendien
> alleen in de kerstvakantie open, in de weekenden was hij ook
> dicht.
Wil niet lullig doen maar bij goed weer was hij alleen open en er was wel iets bij HM want bij die huisje (dercor dus) hadden ze iets van plastic overheen gezet. Al was dit misschien omdat er schilders bezig waren ik weet t niet.. maar er was wel degelijk iets van verschil bij HM. Ben opzoek naar foto's.
Bij de HM zelf was niks veranderd. Het was enkel geverfd in de weken voor de kerstvakantie, door deze verfbeurt zag t er allemaal weer een stuk netter uit, misschien zit je daar mee in de war.
Foto van 11 december 2005 door King Nafta.
Wat jij zegt over goed weer, dat klopt inderdaad. Als het goed weer was in de kerstvakantie was ie open. Voor zover ik weet is ie iedere dag open geweest in die vakantie. En ik heb daar zo'n beetje heel de kerstvakantie rond gelopen…
Pepper schreef:
>
> Bij de HM zelf was niks veranderd. Het was enkel geverfd in
> de weken voor de kerstvakantie, door deze verfbeurt zag t er
> allemaal weer een stuk netter uit, misschien zit je daar mee
> in de war.
>
>
> Foto van 11 december 2005 door King Nafta.
>
> Wat jij zegt over goed weer, dat klopt inderdaad. Als het
> goed weer was in de kerstvakantie was ie open. Voor zover ik
> weet is ie iedere dag open geweest in die vakantie. En ik heb
> daar zo'n beetje heel de kerstvakantie rond gelopen…
Inderdaag pepper bedankt! Ik zat echt in de war.. maarja heb me eigen dus niet echt vergist ik dacht gewoon dat ze t swinters aangekleed hadden ofzo maar t waren de schilders…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?