"de sleutel"

• marco

was laast bij een vriend die had een boekje gekregen in 1995 voor zijn verjaardag!

Dat boekje heete de sleutel en ging over de efteling. en over hem en zijn familie.

Die kon je toen daar bestellen , je gaaf een aantal namen op en dat boekje werd daar gedrukt.

Is er iemand die ook zo een boekje heeft en of weet of ze er nog zijn?

Vond zelf een erg leuk souveniertje voor kinderen

groetjes marco

• Pepper

Klopt, ik heb er zelf ook een. Deze werden verkocht in de Bonte Harlekeyn, nu de huiskamer van Toon en Bets in het Efteling Museum. Later werd dit boekje verkocht in de Marskramer.

Helaas zijn deze boekjes niet in het park meer te krijgen. Wel zou je de bekende internetsites als ebay en marktplaats in de gaten kunnen houden, alhoewel ik de kans best wel klein acht dat er daar een op staat…

• Angie

Ik verzamel al een behoorlijke tijd Efteling materiaal, maar een dergelijk boekje ben ik nog nooit tegengekomen. Ik wist zelfs niet eens van het bestaan af. Ik ben erg benieuwd hoe zo'n boekje er precies uitziet, dus al iemand er één of meerdere foto's van zou kunnen dan wel willen plaatsen zou ik daar heel blij mee zijn. Op de eerder genoemde veilingsites ben ik zo'n boekje ook nog nooit tegengekomen en ik volg deze sites dagelijks sinds jaren. Altijd op zoek naar mooi Efteling materiaal.

Het klinkt trouwens als een erg leuk souvenir. Jammer dat ook dit souvenir niet meer verkrijgbaar is in het park.

• calimero

Werd vooral door opa/oma's gekocht voor hun klein kinderen. JE kon namelijk de namen van de kids, oma opa mama papa er in laten zetten. Door dat het een zeer persoonlijk cadeau is zal het ook niet snel op internet verkocht gaan worden hoor.

Mara het idee was wel heel leuk. Jammer dat het niet meer verkocht word in de efteling

• Gemma

Angie schreef:

>

> Ik verzamel al een behoorlijke tijd Efteling materiaal, maar

> een dergelijk boekje ben ik nog nooit tegengekomen. Ik wist

> zelfs niet eens van het bestaan af. Ik ben erg benieuwd hoe

> zo'n boekje er precies uitziet, dus al iemand er één of

> meerdere foto's van zou kunnen dan wel willen plaatsen zou ik

> daar heel blij mee zijn. Op de eerder genoemde veilingsites

> ben ik zo'n boekje ook nog nooit tegengekomen en ik volg deze

> sites dagelijks sinds jaren. Altijd op zoek naar mooi

> Efteling materiaal.

> Het klinkt trouwens als een erg leuk souvenir. Jammer dat ook

> dit souvenir niet meer verkrijgbaar is in het park.

Nepfan :D