scootmobiel

• Ad

Weet iemand waar je het handigst je scootmobiel kunt opladen ?

Ik ga waarschijnlijk naar de winterefteling met mijn scootmobiel en het kan voorkomen, dat op het eidne van de dag de scootmobiel een beetje moet worden opgeladen.

• Silvia

Ad schreef:

>

> Weet iemand waar je het handigst je scootmobiel kunt opladen ?

>

> Ik ga waarschijnlijk naar de winterefteling met mijn

> scootmobiel en het kan voorkomen, dat op het eidne van de dag

> de scootmobiel een beetje moet worden opgeladen.

Ik denk dat je dit het beste kan vragen aan de gasten service.Hoe gaat het opladen in zijn werk dan? Duurt dat lang?Zijn de acçu's zo klein dat ze niet de hele dag mee kunnen?

• Ad

Je komt een heel eind meet de scootmobiel zo'n 20 kilometer. Hoe lang het duurt om volledig op te laden ? dat weet ik niet precies ikdenk ongeveer 2 uur. Maar als ik een half uurtje of een kwartier oplaad kan ik op het einde van de dag nog even naar de uitgang rijden.

Verder hop ik dat het zonnig is, want door een soort reflector laadt hij ook een beetje op.

Ik kan wel eenhele dag toeren, maar hje weet nooit precies wanneer de accu's leg ziojn. Ik neem voor de zekerheid dan ook een oplader op. Is ongeveer net zo als bij een mobieltje maar dfan iets groter

• Pepper

Ik denk dat je het beste de Efteling kunt mailen met deze vraag, ik ben er van overtuigd dat ze je best mee willen helpen om je accu's vol te krijgen. Zelf kan je namelijk weinig aan stopcontacten vinden als bezoeker… En als ze dr zijn dan is het op de meest onmogelijke plekken :P

http://efteling.com/pages/Contact.aspx?UniquePageId=9#

• Ad

Ths heb mail gestuurd.

Ik hoopte op een ervaringsdeskundige, maar zo kan het ook

• martin

Hoi

Onlangs zijn we zelf ook met een oude scoutmobiel met daarin oude accu's van 30 Ah naar de Efteling geweest .

hierbij hebben we alles gezien behalve de sprookjestuin .

Alles bij elkaar hebben we toen ongeveer 8 Km gereden .

Ik denk dat je met accu's van nieuwe accu's van 30 Ah zeher het park moet rondkomen .

SUC6 EN VEEL PLEZIER

martin