Hoofdrolspeelster Cinderella bekendgemaakt

• Reporter

Do als Assepoester in de Efteling

KAATSHEUVEL (Nieuws van Nederland) - Zangeres Do maakt haar musicaldebuut met een hoofdrol in de musical Cinderella die vanaf november 2007 is te zien in het Efteling Theater.

Producent V&V Entertainment en het attractiepark hebben dat woensdag bekendgemaakt. Het optreden in Cinderella betekent voor de 25-jarige Do haar musicaldebuut.

De als Dominique van Hulst geboren artieste uit Valkenswaard is vooral bekend van haar singles Heaven en Voorbij, een duet met Marco Borsato. Ze is tijdens de komende feestdagen te zien in twee speciale edities van Dancing with the Stars.

Het sprookje Cinderella is in Nederland bekend als Assepoester, het arme meisje dat wordt uitgebuit door haar gemene stiefmoeder en stiefzusters. Maar dan ontmoet ze een prins op een gekostumeerd bal. Het is volgens de producent de eerste keer dat het stuk in Nederland wordt gespeeld.

• Angie

Do lijkt mij echt een geweldige Assepoester. Het is een mooie meid en ze kan fantastisch zingen. Ik heb er wel vertrouwen in dat zij de rol heel goed gaat neerzetten. Ik verheug me sowieso erg op deze musical.

• Kevin O.

Dankje Reporter! Dat is nog eens nieuws!

Ben erg benieuwd dus voor mij eerste rang volgend jaar :D

• Gemma

Beetje jammer :( ik vind Do niet echt super. Ze kan wel goed zingen, maar na haar optreden afgelopen zomerseizoen in de Efteling.. Nee.. niet echt mijn favoriete cinderella!

• Angie

Gemma schreef:

>

>…..maar na haar optreden afgelopen zomerseizoen in de Efteling.. Nee.. niet echt >mijn favoriete cinderella!

Wat was er dan met haar optreden in de Efteling afgelopen zomer? Ik heb dat optreden namelijk niet gezien en ook niet meegekregen dat er iets mee was.

• zucht

Je hoeft tegenwoordig niet meer te spelen??? Mooi zijn en een beetje lallen… het gaat slecht met musicalland

• Angie

zucht schreef:

>

> Je hoeft tegenwoordig niet meer te spelen??? Mooi zijn en een

> beetje lallen… het gaat slecht met musicalland

Nou, deze opmerking slaat dan in ieder geval niet op Do.