The making of the Winterefteling!

• ~Martinique~Amy~

Nu op Omroep Brabant. Dus waarschijnlijk morgen de talloze herhalingen;-)

• japanfan64

Heeft iemand het nog opgenomen? Gelieve het online te zetten, astublieft (smeekgezicht).

• Angie

Helaas niet gezien aangezien Omroep Brabant hier niet te ontvangen is :-(.

• ~Martinique~Amy~

Het was echt heel mooi, heb het niet opgenomen:-(

• calimero

Bij welk programma van omroep brabant was het? Kan het namelijk zo niet vinden op de site van omroep brabant.

• Gemma

Het is waarschijnlijk nu ook nog op tv. Toen ik gisteravond (21.45u) mijn tv aanzette op omroep brabant was het ook bezig. Ik heb het niet gekeken, want de X-factor vond ik toch iets leuker :)

• Hilde

Het is het programma toegang voor onbevoegden. Ik heb het zelf helaas ook niet gezien aangezien wij geen t.v. hebben. ook op internet niks gevonden om het te kunnen bekijken…

groetjes Hilde

• Kevin O.

japanfan64 schreef:

>

> Heeft iemand het nog opgenomen? Gelieve het online te zetten,

> astublieft (smeekgezicht).

Heb t gezien..en ook opgenomen maar dan op de DVD speler harde Schijf :(

• EddyChristiani

Hoi allemaal,

Om iedereen die het programma gemist heeft of het nog een keer wil zien te informeren.

Ik kreeg een mail / (de nieuwsbrief van dhv) van de dhv site waarmee je het programma kon bekijken / downloaden.

http://www.dvhe.nl/

Ik kan hem niet op de site terug vinden en weet helaas niet hoe ik hem hier moet plaatsen, aangezien dit de eerste keer is dat ik via deze site een berichtje schrijf.

Misschien kennen jullie iemand die ook die nieuwsbrieven ontvangt en hem wel kan plaatsen.

Groetjes,

Edwin