Mag een kind van bijna 2 in droomvlucht?

• Verena

Wij willen zoooooo graag met onze dochter van 21 maanden (ong. 90 cm lang) naar de winterefteling zaterdag 13 januari. Mag zij dan in Droomvlucht bij mama op schoot/ernaast?

Groetjes, Verena

• Stefanie

Hoi Verena,

je mag gewoon lekker met de kleine in de droomvlucht hoor, het is voor alle leeftijden en lengtes. Ik weet bijna zeker dat jullie dochtertje ogen en oren te kort zal komen. :)

Heel veel plezier alvast! :D

Groetjes, Stefanie

• petra

kleine kinderen mogen bijna overal in, alleen de python, vogelrock en binnenkort de vliegende hollander niet, en natuurlijk het schip niet, ze mogen zelfs als ze kunnen lopen in de bob slee, ik heb mijn dochtertje ook altijd meegenomen in de attrakties, ze is nu inmiddels 4, maar al echt een eftelingfan, veel plezier met de kleine in de efteling, groetjes petra

• Ad

Wel geod vasthouden. toen ik voor de eerste keer met mn dochter ging was ik bang haar te laten vallen, vooral in het laatste gedeelte

• calimero

Het schip mag een kind van alle leeftijden ook gewoon in hoor. adviseer wel om het zelf aan de buitenkant te gaan ziten en kind aan de binnenkant.

• moontje

mijn dochtertje is 2 jaar en die gaat altijd met mij mee in de droomvlucht

ik neem haar dan op schoot zodat ze alles goed kan zien

ze vind het helemaal geweldig

• Yvonne

Hallo

wij zijn er ook in geweest Mijn zoontje is nog geen 2 maar keek zijn ogen uit

GEWELDIG ..ook voor een ouder een mooie ervaring om de reactie van je kind te zien

goed vasthouden dat wel

veel plezier