Wat zouden jullie ...?

• Saara

Hallo allemaal :)

Wat zouden jullie anders of verbeterd willen zien in de efteling?

Ik ben benieuwd :)

Saara

• marij

treintje wat je van je auto naar de ingang brengt

marij

• Eddy Christiani

Hoi allemaal,

Ik heb er maar eentje.

Buitenlandse gasten vertellen (via het infoblad aan het begin of iets dergelijks) dat Holle Bolle Gijs een prullenbak is, want ik zie zo nu en dan wat mensen geld in stoppen en dat is zonde, die kunnen ze beter in de kip, gans of ezel stoppen.

Ik vind verder dat de Efteling het perfect doet.

Commentaar op het bovenste argument: Lopen is gezond (Geintje :) ).

Ik heb zelf nog wel een paar leuke ideeetjes voor attracties die wel in de Efteling zouden passen.

Wat moet ik daar mee doen als ik die aan de Efteling wil doorgeven, dit kan ik nergens vinden?

Oh ja, verder werkt op de site het wondere wolkendek in de speelhoek niet.

Ongeveer een jaar geleden werkte ook de webwinkel niet, maar dat had ik al doorgegeven en nu werkt hij wel weer :).

Ik ga er weer eens vandoor nog een fijne avond verder.

Greets,

Eddy

• sasja

Een efteling camping

• Kevin O.

Saara schreef:

>

> Hallo allemaal :)

>

> Wat zouden jullie anders of verbeterd willen zien in de

> efteling?

>

> Ik ben benieuwd :)

>

> Saara

Wat vind je zelf? :)

• Eddy Christiani

Ha Sasja,

Dat is inderdaag geen gek idee!

Daar was ik zelf nog niet opgekomen :)

Greets,

Eddy

• @

ik zou een groene strook aanleggen tussen roodkapje en pandadroom ,want vind t beetjezonde dat je de promenade ook kan zien enzo, dus da had k een dikke lange heg geplaatst. Miss ook dit op een paar plekken in het sprookjesbos om het iets groter te laten lijken als je andere attracties in de verte niet ziet.:)

Uhm de ingang van pandadroom en spookslot iets verleggen. Zodat t lijkt of t spookslot midden in t bos ligt en verder niks (gevoel dan he)Vroeger was dat puntje dan wel beterder.

Op moment kan eff nix erbj verzinne doei

• Stefanie

Die hadden ze zelf ook al in de planning staan, nouja, zoiets… maar tegen de tijd dat we daar nog iets over horen loop ik volgens mij al met een wandelstok :) Ach, de kleine dingen blijf je altijd houden, maar het voornaamste is dat je plezier hebt :D

• marij

dat lopen gezond is dat weet ik.

maar een beetje park heeft zoiets. vooral auslanders hebben die mening,en als je achteraan staat op een zomersedag en je heel de dag hebt rondgelopen, is het prettig dat het treintje je naar je autotje brengt :-)

marij

• Silvia

Waat ik anders zou willen:

een rookverbod voor het hele park.

Het parkeersysteem(naar het idee van een amerikaans pretpark)

De draaischijven bij de attracties mogen voor mij wel weg.