Wat zouden jullie ...?

• Stefanie

Rookverbod vind ik een prima idee, maar het lijkt me niet zo leuk om, als je met een groot gezelschap bent, met zn allen achter de bootjes van bijvoorbeeld de fata morgana of gondoletta aan te hollen omdat je er niet met zn allen tegelijk in kunt duiken :D

Wat het amerikaans parkeren betreft, geen idee hoe dat gaat :S

Groetjes, Stefanie

• tiss

ja een übergoedkope boeren/bos camping of een legaal wildkampeerplekje zoals je die op sommige plaatsen in NL al hebt, lijkt me heerlijk om in de duinen te slapen en sochtends wakker te worden van het geratel van de Python

• sasja

Dacht meer aan een camping in efteling stijl

Holle Bolle Gijs past daar prima in

Kleine anton piek winkeltjes voor de boodschappen en buiten gewone staplaatsen ook sprookjes tenten lijkt me wel wat

Klein duimpje voor de kleine boodschap mag daar natuurlijk ook niet ontbreken

Ja ik zie het eigenlijk al helemaal voor me

Waar kan ik boeken ????

• Hilde

misschien is een ondergrondse ( getematiseerde) parkeergarage een idee? dan is er weer meer plaats voor andere dingen zijn zonder dat het groenfront in actie hoeft te komen :).

Ook een winkel met leukere souvenirs zou ik wel op prijs stellen, (en meer baby verschoonruimtes…. soms wacht je zo lang met je stinkende , en huilende kind, da's echt niet leuk..) en wellicht nog een tarief van kinderen van 4-10 jaar, 15 euro lijkt me een beter bedrag..

• Saara

Bedankt voor jullie reacties :)

Ik zelf vind dat de wegwijzers nogal onduidelijk zijn…

• Diana

En niet te vergeten de belachelijk hoge prijs voor de entree!

Ik ben er van geschrokken, en heb nu maar besloten om met een groep collega 's

iets anders te gaan doen.

• Hans

Ik vond de muziek vroeger bij de Piraña zo leuk; muziek die aansloot bij het thema van de attractie; panfluitmuziek, midden-amerikaanse muziek, Gypsy Kings, erg goed om in de sfeer te komen.

Een aantal jaren geleden zijn ze echter overgestapt op Ricky Martin, Jennifer Lopez en Shakira. Tja… “modern”, maar ik vond die andere muziek veel beter bij de attractie passen. :)