De Vliegende Hollander wordt weer getest en gaat 1 april open :)

• Eddy Christiani

Veel van jullie zullen het al weten.

De Vliegende Hollander is gemaakt en wordt weer volop getest.

Naar alle waarschijnlijkheid gaat hij op 1 april open.

Zie voor meer info: http://www.dvhe.nl.

Denken jullie dat het 1 april druk gaat worden in de Efteling?

Ik verwacht van wel, maar denk dat ik er dan toch naartoe ga.

Greets,

Eddy

• Robin

Hallo Allemaal,

Vandaag werd er weer veel getest, en dat leverde weer prachtige plaatjes op:

Robin

• archvangigi

Mooie foto's Robin! Klasse! En wat zal het gekriebeld hebben

toen je de bootjes zag denderen?? Ja we moeten geduldig zijn..

Wij gaan in februari nog eventjes naar de Efteling, en dan pas

weer in Mei, dus we horen vanaf april wel hoe het was.. We

zijn reuze benieuwd althans.. :-)

• Angie

Uiteraard zal het behoorlijk druk zijn op 1 april in het park. Een openingsdag op zondag en dan ook nog de opening van een nieuwe grote attractie. Dat zal heel wat volk op de been brengen verwacht ik. In ieder geval veel abonnementhouders, waaronder ik zelf. Althans dat is wel de bedoeling om op 1 april in het park te zijn. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan wordt het 2 april, want ik heb gewoon die hele week vakantie geregeld :-). Ik ben sowieso van plan meerdere keren te gaan in die week.

En Robin, hele toffe foto's van het testen.

• Robin

1 April zal er een grote menigte zijn. Kijk eens zelf: openingsdag vervolgende DVH ook nog nieuwe sprookjesshow, nieuwe diorama en nieuwe speeltuin. Dus pers is er genoeg (vooral bij DVH uiteraard).

Maar weest niet ongerust, er zullen veel te veel foto's van DVH komen hoor :P

• Eddy Christiani

Ten eerste, erg mooie foto's Robin, je kan ook goed het nieuwe systeem op de bootjes zien.

Ten tweede, het ligt natuurlijk voor de hand dat het erg druk is.

Ik ga in iedergeval met de eerste zomeravond dag, dan is het meestal niet druk (de afgelopen jaren in iedergeval niet) omdat er dan nog weinig mensen vakantie hebben. Meestal kan je dan gewoon overal doorlopen.

Misschien ga ik eind april als de nieuwigheid er bij de meeste mensen af is nog een keertje naartoe, dan zal het wel minder druk zijn (hoop ik tenminste). Met pasen ga ik zeker niet, want dan zal het wel weer heel erg druk zijn.

En natuurlijk van de winter ga ik er weer heen (oud jaar is meestal de beste tijd, het is dan gezellig druk, maar je kan toch overal nog redelijk snel doorlopen).

Ik ben er weer vandoor.

Greets,

Edwin.

• EddyChristiani

Geen nieuw nieuws, maar wel een filmpje er van.

Helaas zie je er niet zo veel op, maar wel dat er mensen in zitten.

Hier de link van youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=qt5RYkNwDUY

Veel plezier er mee.

Greets,

Eddy

• calimero

Vorige week dinsdag was er een testdag waarop ook personeel de atractie al mocht doen. Veel collega's van een mijn zus hebben dat dus ook zekers gedaan. Ze baalde zelf dat ze het niet doorhad dat personeel ook kon meerijden!!