Winter Efteling - Foto's Robin .: 27-01-07 :.

• Robin

EK Alpenhoorn Blazen

Pers was weer ver te bekennen, maar deze twee verdwaalde fotografen waren er toch

Even ter verglijking, een Canon EOS 1D Mark 2N vs. Alpenhoorn

Annie en het mengpaneeltje

Robin

• Angie

Leuke foto's Robin. Vooral het perpectief van de Klein Duimpje foto vind ik erg leuk gekozen en levert een mooie foto op. Verder herken ik Josina op enkele foto's van het EK Alpenhoorn blazen :-) en zie ik dat je naar de musical Annie bent geweest. Ik ben benieuwd hoe je deze musical vond.

• Robin

Annie was echt geweldig, veeeel en veeeel beter dan titatovenaar, hier zat tenminste een verhaal in. Ik kan er een uitgebreid verhaal van maken (als je dat wilt)

• Kevin O.

Robin schreef:

>ik kan er een uitgebreid verhaal van maken (als je dat wilt)

Nee laat maar.. ik denk dat angie zelf wel weet hoe annie afloopt :s

• Kevin O.

Robin schreef:

>

> Annie was echt geweldig, veeeel en veeeel beter dan

> titatovenaar.

Ojah klopt veel en veel beter ja dan TTT maar lang niet zoo goed dan Doornroosje wat was dat een TOP Musical.

• Robin

Ojah klopt veel en veel beter ja dan TTT maar lang niet zoo goed dan Doornroosje wat was dat een TOP Musical.

@Kevin: Dat zal gerust, maar die heb ik niet gezien! In ieder geval, dan moest Doornroosje ook geweldig zijn, ik vond annie al erg goed!

• Angie

Jullie hebben me in ieder geval goed nieuwsgierig gemaakt. Ik ga zelf op 17 februari naar Annie en ben heel benieuwd wat ik er van zal vinden. Het enthousiasme van Robin over deze musical stemt mij in ieder geval positief. En Kevin, Doornroosje is tot nu toe ook mijn meest favoriete Efteling musical, dus het zal mij benieuwen of Annie hieraan kan tippen. Je hoort het na de 17e wel :-).