ik wil naar de efteling

• coop

Ongezellig nu we niet naar de efteling kunnen.

Ik zal blij zijn als het april is kunnen we weer gaan.

Het kan niet snel genoeg gaan.

Ben benieuwd naar de vliegende hollander.

• Angie

coop schreef:

>

> Ongezellig nu we niet naar de efteling kunnen.

> Ik zal blij zijn als het april is kunnen we weer gaan.

> Het kan niet snel genoeg gaan.

> Ben benieuwd naar de vliegende hollander.

Dit herken ik wel. Het is alweer even geleden dat ik voor het laatst in het park ben geweest, 9 december vorig jaar om precies te zijn, en momenteel heb ik echt heel veel zin om naar de Efteling te gaan. Gelukkig kan ik er volgend weekend weer een klein beetje aan ‘ruiken’ want dan ga ik naar de musical Annie in het Efteling theater. Helaas wel zonder toegang tot het Sprookjesbos :-(. T.g.v. een uitkoop van het park kreeg ik vorige week een telefoontje van de Efteling dat het Sprookjesbos en Pandadroom niet geopend zijn voor musicalbezoekers in tegenstelling tot wat er van te voren was aangegeven. Dit was wel even een flinke teleurstelling. Graag had ik een uitgebreid rondje Sprookjesbos gedaan voorafgaand aan de voorstelling. Maar helaas….

• archvangigi

Jammer dat het sprookjesbos gesloten blijft tijdens de theatervoorstelling. En Dat

de Efteling een deel van het jaar gesloten is, maakt het alleen maar leuker om weer

eens te komen toch? Ik heb het geluk dat ik vandaag eventjes naar de Efteling kan,

bedrijfsfeest.. Jammer dat het weer zo somber is… Vliegende Hollander komt vanzelf

wel, als we in mei weer eens gaan. :-)