Foto's Winter Efteling 10 februari 2007

• archvangigi

Eindelijk was het dan zover. De WinterEfteling. We wilden eigenlijk van de winter al gaan, maar door een toeval heeft de NS de Efteling afgehuurd voor haar personeel, 4 dagen lang. We zijn dus vandaag naar Kaatsheuvel gereden, en viel ons meteen op hoe rustig het was. Alsof het een rustige voorjaarsdag was. Er hing een heel gemoedelijke sfeer, en als extraatje was al het eten en drinken vandaag gratis. We hebben het er ook maar even goed van genomen, en aten poffertjes, oliebol, appelflap, bak gehakt, frikandellenbroodje, maar toen zaten we al gauw vol, terwijl we even later nog zaakjes zagen waar hamburgers, braadworst, nasi, pannenkoeken noem maar op verkrijgbaar waren. We waren er al snel misselijk van, en sloegen de soep en andere lekkernijen maar over… haha! Enfin, het weer hadden we wel tegen, het was erg mistig, en af en toe druppelde er zelfs wat regen tussendoor… Anderzijds, geeft dit wél een échte Winter-Efteling sfeer! Ook erg jammer is dat het “ruig-rijk” gesloten was (Phyton) en helemaal jammer dat “Droomvlucht” en “Fata Morgana” wegens onderhoud gesloten was. We hebben evenwel genoten van de in Winterse sferen omgetoverde Efteling, heeft toch wel een aparte charme.. Je kon er ook schaatsen, en ik heb nog éventjes overwogen om te schaatsen, maar ja.. Al meer dan 25 jaar niet meer gedaan, en het was best wel druk achter de balie waar je schaatsen kon halen, dus dit maar even achterwege gelaten. Erg leuk was de vele theater en zinggroepjes die we ditmaal zagen, en ze waren ook erg spontaan (de meesten) en bereid om even voor de foto te posseren. Kortom: een geslaagde dag!

Voledige serie: http://www.archengigi.net/001/nederland/2007/winter_efteling.htm

• Nanne

euk verslagje en leuke foto's. Zelfs de speeldoosjes stonden er gewoon, die vind ik helemaal geweldig! En zo te zien waren de winterwonders er wel bij de ns uitkoop ;-) voor de fans. Tja het weer was niet zo vandaag, maar goed dat moet je maar voor lief nemen ;-)

• Gemma

• archvangigi

Gemma schreef:

>

>

• archvangigi

Nanne schreef:

>

> euk verslagje en leuke foto's. Zelfs de speeldoosjes stonden

> er gewoon, die vind ik helemaal geweldig! En zo te zien waren

> de winterwonders er wel bij de ns uitkoop ;-) voor de fans.

> Tja het weer was niet zo vandaag, maar goed dat moet je maar

> voor lief nemen ;-)

Het weer was eigenlijk perfect voor de sfeer, met een blauwe lucht

en zonneschijn hadden we wellicht geen winter efteling gevoel gehad.

Dit was heel erg leuk… :-)

• calimero

Wat een verschil met vorige week zaterdag zeg. Was toen gezellig druk en zeer mooi zonnig winterweer.

Maar wel mooie foto's. Leuk dat jullie ook een leuke dag hadden enne dat misselijk zijn van al het eten ken ik. Hoefde aan eind van de dag ook helemaal niks meer zat bomvol. Echt verleidelijk hoor als je zo alles kan krijgen.

• archvangigi

calimero schreef:

>

> Wat een verschil met vorige week zaterdag zeg. Was toen

> gezellig druk en zeer mooi zonnig winterweer.

> Maar wel mooie foto's. Leuk dat jullie ook een leuke dag

> hadden enne dat misselijk zijn van al het eten ken ik. Hoefde

> aan eind van de dag ook helemaal niks meer zat bomvol. Echt

> verleidelijk hoor als je zo alles kan krijgen.

Ja, er was werkelijk onbeperkt eten, geweldig!! En ook drankjes,

echt van alles was er, zelfs “Red Bull” haha, die gingen als een

raket over de toonbank, bijna niet aan te slepen! :-) Ja we hebben

een erg leuke dag gehad. (Voor herhaling vatbaar!!) :-)

• Angie

Een leuk verslag en leuke foto's. Ik zou ook wel weer zin hebben in een dagje Efteling. En al het eten en drinken gratis is natuurlijk helemaal geweldig. Ook leuk om te zien dat er zoveel entertainment aanwezig was.

• Kevin O.

Angie schreef:

>

> Een leuk verslag en leuke foto's. Ik zou ook wel weer zin

> hebben in een dagje Efteling. En al het eten en drinken

> gratis is natuurlijk helemaal geweldig. Ook leuk om te zien

> dat er zoveel entertainment aanwezig was.

Thja wil hier weinig aan toevoegen.In één woord TOP! Ik kan alleen nog zeggen bedankt voor t plaatsen

Groetjes Kevin

• archvangigi

Kevin O. schreef:

>

> Angie schreef:

> >

> > Een leuk verslag en leuke foto's. Ik zou ook wel weer zin

> > hebben in een dagje Efteling. En al het eten en drinken

> > gratis is natuurlijk helemaal geweldig. Ook leuk om te zien

> > dat er zoveel entertainment aanwezig was.

>

> Thja wil hier weinig aan toevoegen.In één woord TOP! Ik kan

> alleen nog zeggen bedankt voor t plaatsen

>

> Groetjes Kevin

Graag gedaan Kevin, en bedankt voor compliment, ook Angie :-)