abonnement zomer 2007

• Helen

Hallo allemaal,

Wij hebben voor het eerst met ons gezinnetje een abonnement gekocht JOEHOE. (was altijd al een kinderwens van mij).Als eerste wil ik nog ff kwijt dat ik het wel een hoop geld vind 400 euro ( man, ik zoon en dochter nog gratis incl parkeren) maar goed we proberen straks elke week wel een keer te gaan dus we halen het er ook wel uit hoor. Nu is eigenlijk mijn vraag waneer krijg ik iets te horen of thuis gestuurd. We hebben alle papieren 15 januari op de bus gedaan. Hoe gaat dat dan verder? gr Helen

• calimero

Geld word of is al afgeshcreven en je krijgt voor de opening vanzelf je abbo's thuis gestuurd aangezien het de eerste keer is. Je eigen aboo is voorzien van magneetstrip en daar staat ook op dat je parkeerkaart hebt. Dus effe gedult hebben je krijgt ze vanzelf. Heb je wle d ebrief gehad waar alle extra's op vernoemt staan die aan een abbo vast zitten?

• Helen

Ik heb nog helemaal niets gehoord of ontvangen, vandaar dat ik me af ben gaan vragen hoe en wat. Ik zal vandaag de gastenservice eens gaan bellen.

• Silvia

Als het goed is heb je een digitale nieuwsbrief grekregen van de Efteling.

Daar in staan de door jou gevraagde informatie.

• Sandra

Ik heb ook een abonnement aangevraagd, geld is al van mijn bank afgeschreven en verder heb ik ook nog niks gehoord.

Groetjes Sandra

• Silvia

Sandra schreef:

>

> Ik heb ook een abonnement aangevraagd, geld is al van mijn

> bank afgeschreven en verder heb ik ook nog niks gehoord.

>

> Groetjes Sandra

Als het goed is heb je een digitale nieuwsbrief gekregen voor abonnementhouders

Daar staat bijna alles in wat je wil weten.

Ze zijn al bezig om de pasjes te versturen.

Ik heb de mijne nog niet niet gezien. maar het is nog lang niet 1 april.

Ik wacht rustig af.

• Sandra

Ik heb ook nog geen pasje maar wacht ook netjes af ;)

Ik heb ook geen digitale brief ontvangen.

• Silvia

Sandra schreef:

>

> Ik heb ook nog geen pasje maar wacht ook netjes af ;)

> Ik heb ook geen digitale brief ontvangen.

Ik vond deze digitale nieuwsbrief in het mapje “ongewenste” mail.

• Sandra

Oooh :( dan moet ik daar ook eens kijken ;)

• Sandra

Nee ook niet :(

Stond er veel info in?