Hoe vaak naar de Efteling?

  • Kevin O.

    Ik ben er elke week te vinden.. Zaterdags om te werken en zondags lekker prive.. Sommige verklaren me voor gek.. Thja het is gewoon een genot om door t park te lopen,,

  • Sandra

    Laat ze maar lekker praten :D Jij heb plezier en daar gaat het om he ;)

  • Nanne

    Ik ben als ik geen abonnement heb er zoiezo 4x in het jaar te vinden, elk seizoen een keer, dus lente, zomer, herfst en winter.

    Dit jaar neem ik wel weer een baonnement, maar de reis is gruwelijk ver, gelukkig heb ik een auto en hoef ik niet meer met het ov, want dat was nog langer reizen (4 uur heen en 4 uur terug). met de auto ben ik er in 3 uur, en ook weer 3 uur terug. dat heb je als je in Assen woont. Ik wil dit jaar elke maand zoiezo 1x komen en het liefste om de week, maar dat ligt er dus aan, aan het geld, heb geen vast werk, behalve een weekendbaantje dus moet het met heel weinig doen.

  • Karl

    Zou ook wel vaker naar de Efteling willen, probeer in ieder geval de seizoenen mee te pakken. En inderdaad Kevin, alleen door't park heen banjeren is al heerlijk!!

  • Gemma

    Mijn eerste abonnement was in 2003, wat resulteerde in 23 bezoeken.

    Mijn topjaar was in 2004 met 48 bezoeken in het zomerseizoen en één in het winterseizoen. In 2005 daalde dit al naar 36 en 1 in respectievelijk zomer- en winterseizoen. 2006 werd nog ‘dramatischer’ met welgeteld 20 bezoeken.

    2007 wordt abonnementloos….

    Ik woon 6 kilometer (=15 minuten) fietsen (ik ben te jong en geldloos voor een auto met rijbewijs :( ) van de Efteling af. De reis is voor mij dus geen enkel probleem, vandaar de vele bezoekjes.

  • jenthel

    3 keer denk ik in de winter begin de efteling weer open gaat en in het voorjaar als het niet druk is

  • cooper

    wij hebben al de laatste 7 jaar een abonement en gaan dan tussen de 30 en 45 keer per seizoen en dan ook nog naar de winterefteling 1 keer.

    we staan er zelfs voor op de camping in de buurt.

    kan niet wachten tot het april is.

  • Irma

    wij gaan gemiddeld 2 keer in de week.

    soms voor een paar uurtjes soms een hele dag.

    we wonen ook maar een half uurtje van de Efteling vandaag.

    vorig jaar ben ik 27 april bevallen en voor de 27 waren wij al 10 keer geweest.

    ja je moet toch iets als je een zoon hebt doe iedere dag zeurde om naar de Efteling te gaan.

    dan was het hop snel in de auto en gaan kind in de peuterspeeltuin moeder op een bankje met de beentjes in de lucht.

    we zijn de 26 trouwens ook nog even een paar uurtjes geweest.

    onze jongste was bijna 3 weken oud toen hij voor de eerste keer in de Efteling kwam.

  • Albietje

    ik heb een abonnement, sinds 11 sep 2019, ik moet óók 2 uur heen, 2 uur terug reizen omdat ik in Den Haag woon en geen auto heb, , maar ik ga écht 2 keer per week! 

    Minimaal! I <3 de Efteling!