Opening DVH

• Corine

Weet iemand van jullie hoe laat DVH open gaat op 1 april? Ik neem aan dat ze dit toch wel een feestelijk tintje geven, met een speciale “aftrap” o.i.d. Of zit ik er helemaal naast? Alvast bedankt voor de info!

• Gemma

Gewoon zorgen dat je er om 10 uur bent, dan ben je nooit te laat :D

• Corine

Hihi,dat had ik ook al bedacht! Maar het probleem is…………ik ben op dat moment hoog zwanger, maarja…. we kijken al een jaar uit naar DVH en nu wordt 'ie dan eindelijk geopend………. kan ik er niet in! Maar wil er natuurlijk wel bij zijn…….. dat wordt dus een rolstoel huren, vrees ik haha!!

• Hilde

Hoi Corine

Gewoon rustig aan doen, ik ben vorig jaar zelf nog 9 dagen voor mijn uitgerekende datum naar de Efteling geweest. (uiteindelijk kwam mijn zoon 10 dagen ‘te laat’)

als je gewoon rustig aan doet en regelmatig gaat zitten zal er, denk ik , geen rolstoel nodig zijn.

Ik vond het zelf heerlijk om op een bankje te gaan zitten en naar mijn man en onze oudste zoon te kijken in het lavenlaar. Lekker genieten en jezelf niet opjagen.

Oh ja de attracties in ‘ruigrijk’ zou ik inderdaar niet doen. Tenzij je natuurlijk graag in de Efteling wil bevallen..:) (staat wel leuk op het geboorte kaartje);)

groetje Hilde