assepoester

• geheim

In het grootste geheim word gewerkt aan een nieuw sprookje in de efteling.

Assepoester! Het zal worden geopend als de winterefteling dit jaar van start gaat.

Volgens goed ingelichtte bronnen zal het sprookje ontworpen worden door…..jawel Michiel den Dulk(hij komt terug!).Het word een minishow van 6 minuten.

De nieuwe wintershow gaat over assepoester, ze zal verschijnen in de nieuwe sprookjesboom serie en als klap op de vuurpijk komt ze ook in de efteling wonen. Het werd tijd!

Spannend!!!

• yog

het werd tijd

• Hilde

ik ben reuze benieuwd.

Ik vind het ook tijd worden dat ze in het sprookjes bos komt wonen.

Is toch een van mijn favoriete sprookjes! Ik ben heel benieuwd wat voor uitwerking ze eraan gaan geven. ik hoop dat het echt een sprookje in de stijl van anton pieck wordt.

• archvangigi

Met computertechnieken gebruikt zoals bij “Het meisje met de Zwavelstokjes”

zouden ze heel goed in staat zijn de transformatie van Assepoester in prinses,

of andersom kunnen uitbeelden. Ik ben ook heel benieuwd. :-)

• Djenghis

Is dit nieuws bevestigd door de Efteling? Heb je een bron hiervoor? Dat zou namelijk wel ontzettend tof zijn! Assepoester ontbreekt al veel te lang!!!

• Stevie Nicks

Zo zie je maar weer! Een paar maanden geleden werd ik nog voor zeur uitgemaakt, maar kijk! Assepoester komt er TOCH aan, en ik voel dat ik daar de aanleiding voor ben geweest! Ik zei toch al dat het niet eerlijk was dat dat wijfie niet in het sprookjesbos aanwezig mag zijn! Vol verwachting kijk ik uit naar haar komst!