1 april gratis toegang?

• monique

Weet iemand van jullie hier of ook dit jaar er weer gratis toegang is voor de vroege vogels? Je zou dan tussen 6 en 9 aanwezig moeten zijn en open zijn dan het sprookjesbos, de stoomcarousel en de panda droom.

Wij overwegen te gaan, maar willen eerst zeker weten of het ook dit jaar weer is. Ik weet dat voorgaande jaren dit wel het geval is geweest vandaar ff de vraag.

Ik hoop dat iemand van jullie het weet

• robbin

Dit zal zeker dit eens zijn maar absoluut niet op 1 april :)

• monique

Maar dat is andere jaren wel op 1 april geweest vandaar de vraag of het dit jaar ook zo is.

• Nanne

vorig jaar was dat niet geloof ik, toen ben ik ook geweest en de hekken gingen echt pas om 10.00 uur open, maar misschien heb ik het verkeerd.

• jessica

Het is zover ik weet 1 keer geweest, een aantal jaar geleden, dit jaar is het niet

jessica

• Angie

jessica schreef:

>

> Het is zover ik weet 1 keer geweest, een aantal jaar geleden,

> dit jaar is het niet

Klopt helemaal hoor Jessica. Het is inderdaad slechts eenmaal het geval geweest dat de vroege vogels tijdens de openingsdag gratis toegang tot het park kregen. Dat is inmiddels al zeker vier jaar geleden en ieder jaar duikt het verhaal op één of andere manier weer op.

• Gemma

Wat het maar waar….. Dan zou ik ook gaan…

• vi

Hoi ik heb ook gehoord dat het dit jaar wel is dus ik ga het zeker proberen niet geschoten is altijd mis groetjes pardoes

• Maurice

Succes allemaal, en neem voldoende warme kleren mee!

(Oh ja, en ook nog 26 euro, als je toevallig nog naar binnen wilt :))

• mies

nee het is niet gratis want ze verwachten een zeer grote opkomst voor de vliegende hollandermonique schreef:

>

> Weet iemand van jullie hier of ook dit jaar er weer gratis

> toegang is voor de vroege vogels? Je zou dan tussen 6 en 9

> aanwezig moeten zijn en open zijn dan het sprookjesbos, de

> stoomcarousel en de panda droom.

>

> Wij overwegen te gaan, maar willen eerst zeker weten of het

> ook dit jaar weer is. Ik weet dat voorgaande jaren dit wel

> het geval is geweest vandaar ff de vraag.

>

> Ik hoop dat iemand van jullie het weet