dagje efteling

• marcel

weer een leuk dagje efteling wel zeer druk vandaag eerst even de nieuwe pins gehaad voor onze dochter en toen naar de dvh maar daar was het zeer druk dus dat wordt volgendekeer . de nieuwe shows waaren zeer mooi . hier nog een paar foto 's

de wacht rij bij dvh hoe de rij loopt was niet echt duidelijk over heel het plein .

Heel de dag 1,5 tot 2 uur wachten had ik geen zin in ga er de volgende keer wel in

de ezel was nog in winter slaap ( storing )

leuke nieuwe show in het sprookjesbos

door heel het park stonden deze vogel voer huisjes en zo

• archvangigi

Leuke foto's.. En ik kan me voorstellen dat 1,5 tot 2 uur wachten teveel

van het goede is. Zag de beelden op het journaal al. Tjonge jonge.. Ik hoop

dat het volgende maand wat betrokken is als wij weer gaan… :-)

• Beton

Gisteren met m'n zoontje geweest.

We hebben hooguit een uur in de rij gestaan voor de Vliegende Hollander.

En dat was het dubbel en dwars waard, wat een gave attractie is dat zeg!

Verder vielen de wachttijden bij de andere attractie 100% mee, Vogel Rok en de Bobbaan waren met 30 minuten het langst.

Ik was bang dat het erg druk zou zijn op zo'n eerste dag maar dat viel dus reuze mee.

• Nanne

Hey leuke fotootjes, ik vond de sprookjesboom ook erg leuk!

• Angie

Leuke foto's. Ze geven een goed beeld van deze openingsdag, vooral die eerste foto. Wat was het daar de hele dag druk zeg bij DVH. Wel logisch natuurlijk. Ik heb hem zelf gisteren tweemaal gedaan. De eerste keer gelijk na binnenkomst van het park om 10.00 uur. Toen viel het met de wachtrij nog reuze mee en zat ik binnen een minuut of 20 in het bootje. Toen ik er echter uit kwam was de situatie zoals op de eerste foto van Marcel. Vervolgens ben ik 's middags om half 3 nog een keer in de rij gaan staan en zat toen na 60 minuten in het bootje. Ik vind het persoonlijk een heerlijke attractie om te doen. Dit komt met name door de sfeer die in en rond de attractie hangt. Daarnaast vind ik het buiten gedeelte ook heerlijk om te doen zeker met het prachtige weer van gisteren.

Overigens vond ik het gisteren echt megadruk in het park. Dit was de drukst bezochte openingsdag die ik tot nu toe heb meegemaakt. Zelfs het ‘knollenveld’ was in gebruik als parkeerplaats en de wachtrij bij Droomvlucht was net na de middag toch zo'n 40 minuten. Maar al met al een zeer geslaagde openingsdag met een goede omzet voor de Efteling denk ik zo.

• Miriam

Ik ben niet geweest gisteren. Maar hoorde op de radio dat dit de drukste openingsdag ooit is geweest.

groetjes Miriam

• Roosje

Bedankt voor de mooie foto's. Ik denk dat ik pas naar de efteling ga als het weer wat rustiger is, maar kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik in de vliegende hollander zit.

• Nanne

Ja Angie, daar stonden we dan samen in de wachtrij bij droomvlucht en er w3as ook nog een soort van storing ofzo. Al met al wel een leuke dag. Ik heb wat gekeken bij de vliegende hollander, de show in het theater gezien en de sprookjesboom show die ik geweldig vind! En wat atracties gedaan en ik ben met angie nog een paar uur opgetrokken, ik heb genoten.