tika is jarig

• donald

Vandaag de show gezien, tika is jarig, maar wat is dit een slechte show er zit helemaal geen verhaallijn in het is triest dat de efteling zoiets goedkeurd ik denk met weemoed terug aan de vorige shows want deze show kan echt niet .

het is helemaal niet in de sfeer van de efteling te modern decor, liedjes zijn slecht ,grappen zijn slecht en is gewoon teleurstellend.

Ik zeg niet dat de spelers slecht zijn maar ja die proberen er nog iets van temaken.

Efteling wordt wakker en schrap deze show want dit is een aanfluiting.

en vertel niet dat hij leuk is voor kinderen want mijn kinderen begrepen er geen snars van het enige leuke wat zij vonden waren de hoedjes die ze uitdeelde en lang zal ze leven zingen.

• Bart

Ik heb deze show op 1 april ook gezien, en ben dezelfde mening toegedaan als jij, zeer slechte show.

bart

• Stefanie

Ik zal maar niet zeggen: “ik zei het toch”…..

• samantha

ik vind dit echt geen slecht show ik vind hem wel leuk maar

hij is meer op klein kinder gericht

dus maar ik vind heb een super show

groetjes samantha

• Ad

Ik had liever een of twee sprookjes gehad, net zoals in de “oude” tent. Sneeuwwitje en vrouw holle zijn nog niet aan de beurt geweest.

• Jessica

En als ik eerlijk moet zijn vind ik het ook een leuke show

niet zo leuk als die van HCA maar ook wel leuk.

Vind de liedjes trouwens ook leuk en juist helemaal neit verkeerd..

• sarientje

En ik vind de show supper leuk!!

HEb hem nu al 41 keer gezien en dan zie je elke keer die veranderingen en de groei in de show! Erg leuk..ook krijg ik nu weer een leuke band met sommige spelers!!

• Erikvane

De nieuwe parkshow heeft een aantal dramaturgische fouten, maar er zit wel degelijk een verhaal in. Misschien zoek je te diep, want het is allemaal wat oppervlakkig.

Tika is jarig neigt veel meer naar echt theater en een echte musical in plaats van een parkshow. Ik heb de show niet gezien op de openingsdag, ik zag deze pas het afgelopen weekend voor het eerst. De show is absoluut geen godswonder, maar is zeker ook niet zo slecht als een aantal mensen wil doen geloven.

En godzijdank is nu wel de show helemaal live… nou ja, op die vreselijke grobbebollen na. ;-)

• Yvonne

Sorry dat ik het zeg maar ik vind de show Tika is Jarig STUKKEN beter dan de simpele showtjes van afgelopen jaren.

• annoniem

eey .

ik vind tika is jarig helenmaal geen slechte show .

en ik ben 12 en ik vind hem kei leuk .

ik snap nii dat jij zo commentaar kan geven op zon leuke show .

ik ben er al 25 keer na toe geweest .

en hij blijft leuk .

groetjes annoniem