Gaat het wel goed met DVH?

• Deja024

Hallo allemaal,

Ik vroeg me dit af, en er zitten hier vast mensen die het weten…

Ik heb sinds vorige week de webcam van DVH op mijn bureaublad gezet. Leek me wel gezellig die spetterende scheepjes. Maar daarmee valt het dus ook op als den Hollander niet uitvaart. Vrijdag heeft hij tot 12:00 niet gevaren, daarna ging de webcam uit. (met rede?) En ook vandaag varen ze om 11:15 nog testronden zonder publiek. Ik vraag me dus af, heeft de Hollander veel last van kinderziekten? Of vaart hij bewust op andere tijden?

Groet,

Deja024

• Pepper

Vrijdags was er een storing van het formaat olifant. Zo'n beetje alles wat er te resetten viel moest gereset worden en gechecked worden.

Dus ja, Hollander heeft last van kinderziektes. Maar dat heeft iedere grote nieuwe attractie in ieder park. Alleen omdat er bij de Hollander zoveel verschillende systemen zijn verwerkt in één attractie valt het allemaal nog net iets makkelijker in storing. :)

• Deja024

Logisch dat kinderziektes erin zitten. Had ook niet anders verwacht. Maar toegegeven, een kinderziekte die een hele dag uitval brengt, net als er nog heel veel mensen speciaal voor naar het park komen… dat is net wat je niet kunt gebruiken.

Wel lullig voor die mensen, maar ook voor de Efteling. Voor de rest lijkt hij wel goed te lopen toch?

• Angie

De Vliegende Hollander heeft tot nu toe iedere dag gevaren hoor! Er is nog geen sprake geweest van een hele dag uitval. Ik vind het tot nu toe eigenlijk wel meevallen met de storingen. Vaak zijn ze ook maar van korte duur als ze er zijn.

• mies

een webcam van de vliegende hollander??cool hoe krijg je dit te zien?

• Mastodon

mms://212.83.216.167:8080/dvh

maar momenteel doet ie het niet en krijge je alleen blauw beeld.