'babyswitch'

• Ingrid

Wij willen binnenkort naar de efteling gaan met onze zoon van 1 jaar.

Weet iemand of je gebruik kunt maken van ‘babyswitch’?

Bijvoorbeeld, we gaan allebei in de rij staan en dan ga ik eerst in de attractie (bijvoorbeeld DVH) en daarna mijn man en we ‘ruilen’ van kind.

Bij Eurodisney werkt het zo en ik vroeg me af of dit bij Efteling ook zo kan.

Bedankt!

Groetjes, Ingrid

• Hilde

Nou ik heb het nog nooit gedaan, ik denk dat je scheve ogen krijgt bij de andere wachtenden.

Ikzelf doe het meestal om de beurt, eerst ik en later mijn man, of als oma erbij is kunnen we samen….

Succes en veel plezier

groetjes Hilde

• calimero

Nee dit kan niet bij de efteling. Je moet echt zelf in de rij gaan staan zonder je kind. Je ziet het wel af en toe gebeuren maar dan staan beide ouders met kind in de rij en gaat ouder 1 eerst en als die terug is ouder 2 maar geloof niet dat personeel er aktief aan mee werkt. en kan ook alleen als er maar met een karretje word gereden. Want anders staat je kind alleen op het perron.

• Stefanie

Lijkt me eerlijk gezegd ook helemaal niet gezellig :| Ik zou eerder lekker in de rustige attracties gaan, genieten van het weer en de kleine erbij :)

• archvangigi

Ik kan me voorstellen dat er behoorlijk wat irritatie is als de wachtijden rondom en nabij de 1.5 uur liggen, en dan dit soort akties zullen de sfeer niet verbeteren vrees ik.

• Silvia

Als ik de term “babyswitch”goed begrepen heb. Sta je metz'n allen in de rij.

een ouder/volwassene gaat de attractie in. de ander wacht met kind op de ander ouder.Is de een klaar met zijn rit stapt de ander in.

Lijkt me wel een eerlijk systeem.

• Hilde

Het is wel een eerlijk systeem, maar ik denk dat niet iedereen ervan op de hoogte

is. En het lijkt misschien alsof je eerder aan de beurt bent…. En als het over wachten gaat zijn veel mensen niet zo heel geduldig. Misschien zou ik dat ook niet zijn als ik niet wist hoe het zat. het is misschien een idee om te proberen als het wat minder druk is.

groetjes Hilde

• Silvia

Nu maar hopen dat de Efteling dit ook wil introduceren.

• Ingrid

We zijn vandaag naar de Efteling geweest. Goede dag uitgekozen, nergens wachttijden en overal vragen of we wilden blijven zitten ;-)

Dus ook meteen getest of de efteling ‘babyswitch’ ziet zitten. Was nergens een probleem en niemand keek er vreemd van op. Maar goed dat kan dus ook komen omdat het een rustige dag was.

Zoals Silvia het uitlegde, zo bedoelde ik het ook. We gingen dus samen in de rij met kleine op de arm. Eenmaal aan de beurt stapt nr. 1 in en wacht de ander een beetje achteraf. Bij uitstappen…kind overgeven en volgende in attractie.

Ik schreef het al maar in Eurodisney gaat het overal zo en gaat het vlekkeloos. Niemand die er van op kijkt..zelfs niet als je met ‘fastpass’ gaat.

Groetjes, Ingrid

\\nagenieten van een heerlijke dag!