Wachtrij vogelrock

• ..::Gecko©::..

Vandaag heerlijk dagje Efteling gedaan en zelfs bij DVH konden we meteen instappen, tot 2 keer toe, dus echt perfect. Nou zag ik bij de vogelrock dat ze de wachtrij hebben opgeleukt, ik zeg: Dikke Prima! Ziet er erg leuk uit, maar dat mocht ook wel eens vond ik.

Waarom hebben ze dit gedaan en wat vinden jullie ervan?

• Gemma

Waarom? Om hem mooier te maken :) en omdat de wachtrij ivm de brandveiligheid toch niet helemaal gebruikt mocht worden (en eigenlijk ook nooit nodig was) , is ie ook ingekort.

Wat ik ervan vind? Ik heb m nog niet gezien..

• Anita

Ik heb de nieuwe wachtrij ook gezien en ik vind 'm supermooi geworden :-)

• vogel rocker

Ben er nog niet geweest, heb wel foto's gezien en lijkt me heel mooi. De Efteling is bezig al de irritante zig-zag-rijen weg te halen en er een gethematiseerde wachtrij van te maken zoals nu gebeurt is. Volgend jaar gaan ze waarschijnlijk de wachtrij van Droomvlucht opknappen.

• calimero

Ben er 1 april in geweest enne moet zeggen efteling ga zo door met veranderen want het is nu veel mooier dan het was.

Vooral het begin als je door het skelet loopt is heel mooi!! En scheelt erg met de vroegere rij wat donkerte betreft. SI nu ene klein stukje donker en voor de rest gewoon licht. Veel beter voor slechtziende mensen..

• siets

waar kan je de foto's zien van de nieuwe wachtrij?ben ook wel benieuwd

• Angie

Wat ik er op foto's van heb gezien zag er goed uit. Ik heb het echter nog niet met eigen ogen gezien. Tot nu toe meer oog gehad voor DVH als ik in het park was :-).