Beste tijd?

• Stevie Nicks

Ik ben een trouwe Efteling bezoeker en ken de weg goed! Dwz dat ik ongeveer wel weet bij welke attraktie je het beste kan zijn op een bepaalde tijd van de dag! Vroeger rende bijvoorbeeld iedereen meteen naar de Droomvlucht, en had je meestal een lange wachtrij! Bij de bob is het begin van de middag vaak druk, maar eind van de middag kun je vaak zo doorlopen! Wat is tot nu toe de ervaring met DVH? Ik ga 25 april en verheug me er allang op!

• Angie

Mijn ervaring tot nu toe is dat je het beste kunt zorgen dat je op tijd in het park bent en zodra het hek opengaat meteen de kortste weg nemen richting DVH. Op die manier heb ik twee weken geleden drie rondjes DVH kunnen doen in een half uur. Later op de dag lukt je dat over het algemeen niet meer en zeker niet op woensdagmiddag (scholen vrij enzo). Mijn ervaring tot nu toe is dat er 's middags wachttijden ontstaan van rond de 30 minuten of langer. De overige attracties zijn eigenlijk de hele dag door goed te doen. Ik heb zelf het idee dat de overige wachttijden korter zijn geworden t.g.v. de komst van DVH. Veel plezier de 25ste!

• Gemma

De Droomvlucht heeft in ieder geval geen lange rijen meer aan het begin van de dag. De meeste mensen beginnen in ruigrijk en lopen zo verder naar de rest van het park. Tegen het eind van de dag creëert zich pas een wachtrij bij de droomvlucht, aldus een bron :P