ik vond de vliegende hollander erg tegen vallen.
de opzet is prachtig,maar de rit is erg kort.
en niet alleen ik vond dat ook de kinderen zeiden het meteen.
en ook de mensen buiten.
jammer ze khadden de rit binnen zeker 2 maal langer mogen maken.
Lees hier mijn mening over DVH http://www.prikpagina.nl/read.php?f=811&i=52893&t=52887
Ik ben het met je eens dat de rit binnen wat aan de korte kant is. Ideaal zou zijn geweest als het gedeelte binnen uit het dubbele aantal scènes had bestaan, maar dan wel met dezelfde sfeer als nu. Want de sfeer van deze attractie blijf ik geweldig vinden en maakt dat ik hem steeds weer opnieuw wil doen.
heftig hoeft ie ook niet te worden,
maar de rit had zeker binnen langer gemogen,meer het verhaal over de vliegende hollander, Angie schreef:
>
> Lees hier mijn mening over DVH
> http://www.prikpagina.nl/read.php?f=811&i=52893&t=52887
>
> Ik ben het met je eens dat de rit binnen wat aan de korte
> kant is. Ideaal zou zijn geweest als het gedeelte binnen uit
> het dubbele aantal scènes had bestaan, maar dan wel met
> dezelfde sfeer als nu. Want de sfeer van deze attractie blijf
> ik geweldig vinden en maakt dat ik hem steeds weer opnieuw
> wil doen.
Ik ben het helemaal eens met Stevie Nicks.
De rit mag dan kort zijn, maar is dat ook niet wat er verlangt word door de maatschappij? Alles moet tegenwoordig snel, en vooral niet teveel aandacht vragen.
Aandacht in de vorm van inzet van het publiek. Mensen zijn snel afgeleid, eisen constand geprikkeld te worden waarbij eigen inspanning laag blijft. Kijk maar TV.
Vooral alles snel en kort houden. En by the way…wat heeft Assepoester hier mee van doen?
En in principe is het wel een lange atractie. Het verhaal begint namelijk al als je de voordeur binnen loopt. De hele wachtrij IS de atractie. Het laatste stuk van het verhaal word met de darkride vertelt. En wat valt er erder te vertellen en te zien..??
Nog meer donkere nacht en zee want dat is namelijk het verhaal.
Buiten had het van mij wel langer gemogen maar binnen nee.
Vóórdat DVH daadwerkelijk klaar was, las ik ergens iets over een “chicken exit”. Je zou dan wel de voorshow of zo kunnen bekijken, maar niet erin hoeven als je dat te eng leek. Weet iemand hoe dat zit? Moet je dan eerst een half uur in de wachtrij staan? Of is het sowieso maar een fabeltje?calimero schreef:
de voorshow,of hoe dat jullie dat noemen is heelmooi,maar de atractie
begint toch echt wel als je in de boot zit.
en die rit binnen vind ik en vele andere,want ik hoor het nu ook van andere die ook zijn geweest, hadden ze langer mogen maken.
want het is prachtig gemaakt,maar voordat je het weet wordt je al .omhoog getakkeldcalimero schreef:
>
> Je kan wel de gehele wachtrij mee lopen en vlak voor het
> instappen rechtdoor lopen dus achter de instappers langs. Je
> loopt dan zo de trap op naar buiten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?