Hoe is de efteling op Woensdag? Gezellig druk of beladen met kinderen en dus erg druk? Ik weet van die tabel op efteling.nl maar vroeg het me af wat jullie ervaring was.
Dankje
Ik ben dus vandaag in de Efteling geweest en dus voor het eerst in de Vliegende Hollander! Ik vond 'm geweldig! Wat een spektakel! Alleen van 1 ding hebben we enorm lopen balen en dat is dat de Vliegende Hollander om 16:00 weer eens een storing had die de rest van de dag aanhield! We wilde zo graag nog eens op het eind van de dag maar het werd een ouwe bekende attraktie! Ook leuk, maar jammer…
Het was NIET druk, langste wachtrij was 10 minuten bij de Pirana! (er waren meer mensen die wilde afkoelen)
Weet trouwens iemand wat er steeds mis is met DVH? Het begint namelijk een beetje vervelend te worden! (je wilt namelijk wel WAAR voor je geld)
Trouwens niet alleen DVH had last van uitval…ook verschillende grootmoeders in het Sprookjesbos! Zo liet de oma zich niet zien bij het meisje met de zwavelstokjes en vrouw Holle had het te druk met Holle Bolle Gijs! Jammer!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?