Aanstaande vrijdag,

• Martinique~Amy~

gaan wij weer naar de Efteling.

En met wij bedoel ik, ik mijn man en mijn dochtertje van bijna 3 jaar.

We willen de middag bewaren voor het sprookjesbos, omdat het daar een beetje beschut is en een beetje rustig voor onze dochter. Normaal slaapt ze smiddags nog.

Op welk deel van de dag heb ik het meeste kans “sprookjesfiguren” of straattheater tegen te komen in of nabij het sprookjesbos. Of loopt dat de hele dag door.

En wie gaat er nog meer aanstaande vrijdag?

• marja

Ook wij gaan as vrijdag een dagje eftelingen.ik met mijn kinderen van 18 en 14 en ons oppaskind van ook bijna 3 jaar.

Ben heel benieuwd hoe die kleine het vind,maar de 2 grote zijn nog het meest enthousiast.

Ik ben alleen nog op zoek naar goede wandelschoenen

gr Marja

• Martinique~Amy~

Wat leuk zeg, het wordt zeker ook gezien het weer een dag om van te genieten;-)

Jullie ook heel veel plezier vrijdag.

Ik met m'n rugklachten vind de schoenen van Ecco altijd heerlijk wandelen;-)

• karl

Veel plezier vrijdag, wordt wel warm hoor!

Ik heb zelf een paar Geox schoenen en die lopen heerlijk!

marja schreef:

>

> Ook wij gaan as vrijdag een dagje eftelingen.ik met mijn

> kinderen van 18 en 14 en ons oppaskind van ook bijna 3 jaar.

> Ben heel benieuwd hoe die kleine het vind,maar de 2 grote

> zijn nog het meest enthousiast.

> Ik ben alleen nog op zoek naar goede wandelschoenen

>

> gr Marja

• Roosje

Veel plezier allemaal vrijdag. Als je een paar lekkere slippers aan wilt waar je de hele dag op kan lopen zijn de Birkenstocks ook erg goed. Zijn een soort gezondheidsslippers. Goed voor je lichaam en ze lopen heerlijk! En ze zijn nog hip ook.

• Silvia

Roosje,

bedankt voor de tip.Ik kwam maar niet op de naam van die slippers.

Met die drama voeten van mij Wil ik ze toch proberen.

Mijn vriendin zweert bij "Wolky.Morgen ga ik even kijken of ze leuke modellen hebben.

Ik geloof dat we erg afdwalen.(moet kunen) voor een keer

• Angie

Jaaaaaaaa, ik ga morgen ook naar de Efteling. Met mijn nichtje van bijna drie en haar oma, die dan weer mijn moeder is :-). Toen we dit dagje maanden geleden planden hadden we nooit kunnen bedenken dat het zulk mooi weer zou worden.

• Sandra1976

Hallo meis,

Ik wilde ook gaan maar we gaan nu morgen naar Scheveningen ;)

Ik denk dat ik nu dinsdag ga als het goed weer is.

Veel plezier Martinique!!!

Groetjes San

• Martinique~Amy~

Hoi San!

Scheveningen is ook leuk!!! We gaan van de zomer nog wel meer naar de Efteling, en dan probeer ik het weer een beetje uit te kienen dat het weer zo rustig is als gister. Het was een hele leuke dag!