Reisverslag 27-04-2007

• Martinique~Amy~

Wauw, wat een mega-mooie dag voor de Efteling was het!!

Het weer was werkelijk SUPER en het was dan ook heerlijk op de Efteling. Af en toe een windje, genoeg bomen om onder te lopen.

En het mooiste, we hebben nergens hoeven wachten, we konden overal zo doorlopen. Alleen bij de Piranha moesten we wel 10 hele minuten wachten:D:D

Helaas niet in DVH geweest, maar ook daar leek de wachtrij niet lang te zijn. Tenminste buiten was geen rij, ik weet niet hoelang je binnen nog staat natuurlijk.

Eigenlijk ook nergens storingen gezien vandaag, of misschien ben ik ze net misgelopen:D

We hebben ook wel wat foto's gemaakt, maar met een gewone huis-tuin- en keuken camera;-) Dus het zijn geen hoogstandjes geworden.

En mijn dochter(tje) heeft d'r allereerste Efteling pin gescoord. Uit een “automaat” bij het Anton Pieckplein. Ze wilde hem nog net afdoen toen ze naar bed moest:D

Even ter vergelijking, dit was ze vorig jaar;-)

• Kevin O.

Leuk Kind(tje)..Kijk eens wat gegroeid zeg! Dit doet me goed deze foto's te zien. Ik ben blij dat jullie je eigen hebben vermaakt. Wanneer zie ik jouw eens in de Efteling? kunnen we eens handjes schudden…

• Martinique~Amy~

:D

Ik heb gister veel mensen gezien met grote camera's maar geen Kevin;-)

De volgende keer dat we gaan geef ik een keer een gil:D

By the way, vond ik het wel heel jammer dat we geen acteurs tegengekomen zijn. Ook de ganzen hebben we deze keer niet gezien:-(

Maar goed, weer een reden om weer eens terug te gaan:D

• archvangigi

Huis tuin en keuken camera?? Nou ik vind het fantatische foto's!

Bedank oor het leuke verslagje, en delen van de foto's! We krijgen

al weer helemaal zin! (Nu nog even tijd zien te vinden voor een

bezoekje) ;-)

• Martinique~Amy~

Bedankt;-)