Vanmiddag met mijn moeder, zoon van bijna 4 en zoon van 5 weken naar de Efteling geweest. We waren er rond 2 uur en het was al opvallend rustig op het parkeerterrein, dus lekker vooraan kunnen parkeren (net achter de invalidenparkeerplaats). Op ons gemak door het sprookjesbos, lekker uit de zon, dus prima te doen. Oudste zoon vindt de papagaai op dit moment de leukste in het sprookjesbos, want het hele arsenaal vieze woorden dat hij kent (overigens zijn die nog heel onschuldig hoor, anders krijgen jullie zo'n raar idee!!) moet natuurlijk ingesproken worden. Zo grappig, want dat deed ikzelf als kind natuurlijk ook altijd (maar dat is minstens 25 jaar geleden!). In heel het park was het onwijs rustig, de oudste heeft zelfs een privéritje gemaakt in de rups, helemaal super natuurlijk. Het meisje dat daar stond vertelde ons dat er maar 6.000 mensen in het park waren, volgens mij lag de rest van Nederland aan het strand ofzo!
De jongste is voor de 2e keer meegeweest in het Carnaval festival. De vorige keer lag hij te pitten, maar deze keer zat hij heel gebiologeerd naar alles te kijken. Er een ontzettende leuke foto aan overgehouden, 5 weken oud en dan al op de foto in de Efteling. Dit moet een diehard-fan worden (net als zijn ouders haha!!).
Kortom, een ontzettend leuke middag gehad, ik moest 'm gewoon even met jullie delen (normaal gesproken ben ik meer een “meelezer”!). Waren er nog meer van jullie vandaag in het park?
Groetjes,
Corine