Vliegende Hollander

• Wendy

Hoe erg word je nat in de vliegende hollander?

• calimero

valt reuze mee. wat spetters maar niet zoals de piraña

• dwarrel

ligt er nogal aan hoe hij afgesteld staat, en hoe de wind staat. ze kunnen de spash beinvloeden, ben een keer drijfnat geweest maar ook een keer helemaal niks.

mvg dwarrelWendy schreef:

>

> Hoe erg word je nat in de vliegende hollander?

• Angie

Ik ben tot nu toe geen enkele keer nat geworden van de splash. Het valt dus wel mee.

• Hilde

Wat ik dan ook wil vragen, maakt het uit waar je zit?

groetjes hilde.

• Stevie Nicks

De beste plaats heb je links achterin! Daar overzie je alles het beste en blijf je het meest droog! Succes meid!

• LxS

We hadden het er vandaag nog over gehad..'t schijnt dat als het water lager staat dat je wel degelijk nat word..de boot heeft langer vaart in het water en ook met de wind heeft het wat te maken…

• calimero

de derde bank is de beste plaats. Dit word ook door personeel beaamt.

Je zit hoger dan de twee banken voor je en de bank achter daar “hobbel”je meer.

• Stefanie

Dat je nat word is niet zo erg. Ik maak me altijd meer zorgen over mijn tas. Die had ik de eerste keer dus op de bodem neergezet en die is dus wel zeiknat! Met als gevolg: alles in mijn tas was nat en ik had geluk dat mijn camera het nog deed. Je kunt dus beter een plastic zak in je tas stoppen mocht jouw tas ook zo “waterafstotend” zijn. Dat je zelf nat word.. ach, het hoort erbij :D

• michel

Als je bang bent dat je nat word moet je er niet in gaan!het is niet voor niks een waterattractie