Theaterrestaurant Applaus vraagje???

• Sandra1976

Hallo,

Ik heb een vraagje over het volgende:

Theaterrestaurant Applaus

Het roodpluchen theaterrestaurant Applaus is tijdens het Efteling-seizoen dagelijks geopend. Je bent hier de hele dag welkom voor koffie en gebak. Geniet vanaf 17.00 uur van het Sprookjesdinerbuffet. Klein Duimpje, Langnek, De Boze Wolf en De Heks zingen liedjes én je kunt Pardoes of Pardijn ontmoeten!

Prijs Sprookjesdinerbuffet volwassenen ? 19,50 en kinderen

t/m 12 jaar ? 9,50, dranken niet inbegrepen. U kunt telefonisch reserveren via 0900-0161 (? 0,25 p.m.)

************************************************************************************************

Heeft iemand dit eens gedaan? Wat moet ik me hierbij voorstellen? Wat voor eten is het bijvoorbeeld?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Groetjes Sandra

• Hilde

Hoi sandra,

Vorig jaar had mijn man het bedrijfsuitje naar de Efteling. Als afsluiting zat dit er ook bij. alleen waren het toen twee dames die (allerlei klassiekers) zongen en grapjes maakten.

het eten was erg lekker en zeer gevarieerd. Je kan zoveel halen als je maar wilde, er was dan ook van alles: gebakken aardappeltjes, aardappel puree, 2 verschillende soepen(ik meen champignon en tomaten soep maar dat weet ik niet meer zeker), stokbrood met (kruiden) boter. allerlei verschillende groenten. een salade die je zelf kon samenstellen verschillende soorten vlees en visstickjes.

De kinderen kregen een eigen pardoes bord wat ze mee naar huis mochten nemen, en ook het schaaltje van het toetje ( er waren 3 of 4 verschilllende toetjes, vla, ijs, tiramisu/creme brulee) met een hollands decor erop ( niet van Anton Pieck helaas) mochten we ook meenemen.

het was een erg gezellige avond, binnen is ghet erg leuk ingedeeld, er kunnen veel mensen in mar je hebt door de vele hoeken en (halve) verdiepingen niet het idee dat het zo vol zit. oh ja we mochten ook drinken wat we wilden (misschien geldt dat niet voor alcohol maar dat drinken wij toch niet) en ze kwamen regelmatig vragen of we nog wat wilden drinken of om de vuilde borden weg te halen.

ik vond het erg leuk en als ik dit zo van jou lees dat het met de sprookjes figuren is is het wellicht nog leuker, ik zou zeker nog een keer gaan.

groetjes Hilde

• Gemma

Huh, vorig jaar was het nog a la carte, want toen kregen we nog te horen dat het een a la carte restaurant is, en geen discotheek!

Maar het zou goed kunnen dat het buffet dat Hilde omschrijft overeenkomt..

• Sandra1976

Dank je wel Hilde en ik denk dat we het gewoon lekker gaan proberen ;)