Storing DVH

• Stevie Nicks

KAATSHEUVEL (ANP) - Drie sloepen van de nieuwe Efteling-attractie de Vliegende Hollander zijn zondagavond vastgelopen. De brandweer heeft inmiddels de inzittenden uit een van de bootjes gehaald, meldde een woordvoerder van het attractiepark.

Het is toch wat hé?!? Er heerst echt een vloek op die attractie! Ik vind het gewoon eng worden! Het is wachten op een volgend dodelijk ongeluk!

Want nogmaals, het zal niet de eerste zijn!

De Efteling mag nog wel zeggen, “Unieke attraktie!”

• Deja024

Nou, laten we het nou ook weer niet groter maken dan het is.

Ja er zijn veel storingen met DVH. Erg veel. En ik kan me voorstellen dat de Efteling hier flink mee in zijn maag zit. Het moet alleen niet groter gemaakt worden dan het is. Er zitten nog steeds duidelijk veel te veel zwakke punten in de attractie en daar moet gewoon aan gewerkt worden.

De reactie die jij nu schrijft is echter erg overdreven. Bij dit soort storingen zijn de levens van de inzittenden NOOIT in gevaar. Het apparaat schakeld gewoon uit en alles staat stil. Vervolgens moeten de mensen er in wachten tot het weer werkt. Lukt dat niet op tijd dan worden ze door de bedrijfsbrandweer verwijderd uit de attractie. Hier zijn keurige procedures voor en niemand komt maar 1 seconde in gevaar. Als er doden zouden kunnen vallen, zou een attractie als deze nooit worden goedgekeurd in Nederland, aangezien wij de strenge Duitse TUV norm volgen welke de strengste is die er wereldwijd op dit gebied bestaat.

• Ad

Je zal maar net in een steile bocht blijven hangen brrrrrr

• Roosje

Ik wordt zo moe van alle pessimistische opmerkingen van STEVIE NICKS. Hoe bedoel je lekker oproer uitlokken. Altijd als er een bericht van stevie nicks geplaatst is denk ik meteen, daar is hij/zij weer. Beetje zielig dat je op dit forum je frustaties kwijt moet, doe dat lekker ergens anders. En nou niet weer een berichtje terug plaatsen als de onschuldige persoon, zoals je de vorige keer gedaan hebt. Daar trappen we niet meer in.

• Ad

Daarom juist die achternaam. Nicks is geod bij de efteling volgens haar/hem

• Stevie Nicks

Sorry, weer niet goed? Ik mag dan wel een psychische zwakke vrouw zijn, maar om mij steeds in het negatieve daglicht te zetten, omdat ik mijn mening geef, vind ik ook weer zwak van jullie! Jullie maken het ernaar dat ik negatief terug moet doen, waarna ik de schuldige ben!

Maar goed, ik heb bij deze ook goed nieuws, de Vliegende Hollander is ondertussen alweer geopenend volgens het AD.

Ik vraag me af wat er aan de hand was!

• Gemma

Ik vind het zooooo stom! Ik hoorde dat op hartstikke veel nieuwsmedia dit een item was. En waarom? Er wordt zo vaak ontruimd!

• petrus

oowjee this weer gezellig hier :P Maar dat weet ik nog van aantal jaar geleden, toen was het hier ook zo gezellig:P

maargoed over dvh, elke attractie wat net open is heeft kinderziektes natuurlijk kan een attractie met zoveel dingen niet meteen perfect draaien. geef de dvh wat tijd, net zoals iedereen tijd aan droomvlucht had gegeven.

• Bobbie

Ik was afgelopen zondag in de efteling, wat een toffe atrractie,

allee op t laatste was er een storing, die kon nie worden opgelost,

weet iemand wat er aan de hand was?

Ps ik vind wel dat de mensen inderdaad niet zo negatief moeten doen, het is echt een wereld atractie en mooi dat de efteling t wel weer weet te bouwen.

Petje af voor de makers en bedenkers.

• Bobbie

Ik was afgelopen zondag in de efteling, wat een toffe atrractie,

allee op t laatste was er een storing, die kon nie worden opgelost,

weet iemand wat er aan de hand was?

Ps ik vind wel dat de mensen inderdaad niet zo negatief moeten doen, het is echt een wereld atractie en mooi dat de efteling t wel weer weet te bouwen.

Petje af voor de makers en bedenkers.