ik zou heel graag mijn foto's als ik ga trouwen in de efteling laten maken. Maar kan niet echt achter informatie komen over of het kan en of er kosten aan verbonden zijn. Kan iemand mij hierbij helpen? alvast bedankt.
Trouwfoto's maken mag in de Efteling, maar alleen op de trouwdag zelf. Het bruidspaar én de fotograaf krijgt deze dag gratis entree.
Een mooiere locatie kun je je haast niet indenken en de reacties van bezoekers zijn altijd erg leuk.
Een aanrader zou ik zeggen!
Van te voren wel eventjes doorbellen naar de Efteling: 0900 - 0161 (€ 0,25 p.m.)
Hoi foto's maken in d eefteling is gratis. je mag zelf, je fotograaf evnt bruidskinderen en 1 begeleider naar binnen. Rest moet gewoon kaartje kopen als je met meer bent. Je moet het van te voren via de gastenservice regelen. Je krijgt van hun ook een brief thuis met alle info. Verder ben je vrij om te fotograferen waar je wilt. Dus je hoeft niet alleen in het sprookjesbos te blijven hoor.
Mijn man en ik hebben 5 jaar geleden een deel van onze trouwfoto's in de Efteling gemaakt. en het is erg leuk en voor mij was het helemaal speciaal omdat ik al vanaf baby in de efteling kom. Woonde er bijna in kon in slapakamer de heks van hans en grietje horen.
wij hebben ook onze trouwfoto's in de Efteling gemaakt. Wij zijn wel de dag erna gegaan. We hebben de huwelijksnacht in het hotel doorgebracht en de volgende ochtend het park in gegaan. Ik had van te voren wel met de Efteling gebelt, maar geen brief of zo ontvangen. Daar werd bij de ingang wel naar gevraagt, maar we zijn ook gewoon naar binnen gelaten zonder.
Toen we klaar waren kwam er nog een medewerker (manager of zo) naar ons toe en bood ons poffertjes en koffie aan! We hebben echt een superochtend gehad tijdens het foto's maken.
had de efteling al gemailt met de vraag, maar kreeg een verwijzing naar de site waar ik helaas niks uit duidelijk kreeg. Ik kom ook al van kleins van aan minimaal eens per jaar in de efteling en geniet nog iedere keer weer. Op een site van een trouwjurkenmerk stonden een aantal foto's. Heb internet afgestruind naar foto's van stellen, maar helaas is daar weinig tot niks over te vinden. Was benieuwd welke lokatie ze gebruikt hadden. Zelf ben ik helemaal verzot op het sprookjesbos en vind het nieuwe eftelingtheater en de vliegende hollander ook een uitstekende lokatie om foto's te maken. Dank jullie wel voor de informatie. Als het zover is zal ik het hierop melden
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?