wie is er morgen om 7 uur in de efteling?

• efteling37

hoi efteling liefhebbers wie is er morgen om 7 uur in de efteling???

nou ik wel ik ben er wel helaas zal ik het sprookjesonbijt moeten missen,

daar moet je eigen voor aanmelden helaas wist ik dat niet nou ja volgende keer beter.

ik vind het al leuk zo vroeg in de efteling rond telopen heerlijk.

moet wel vroeg het bed uit dat is minder maar dat heb ik voor de efteling echt wel voor over.

nou misschien zie ik je morgen wel

mvg efteling37.

• calimero

Effe wel een tip voor je.

Je kan tot 10 uur ALLEEN op de brink en in het sprookjesbos rondlopen. VOOR 10 uur gaat rest van het park namelijk NIETopen. Dit stond heel duidleijk in de nieuwsbrief vermeld die je als abbo houder kreeg en personeelslid heeft dit ook medegedeelt.

Dus weet niet of je het leuk vind om 3 uur lang in sprookjesbos rond te lopen en naar ontbijtende mensen te kijken?

Ik kom in ieder geval niet zo vroeg. En vind het ook beetje raar van de efteling.

• efteling37

nou ik was er iets later dan 7 uur maar het was best gezellig.

en er liepen sprookjes figuren rond.

plus dan droomvlucht eerder open was zijn we 9 keer in geweest.

dus ik vond het echt wel de moeite waarde over de hele dag echt wel gezellig.

efteling37.

• EddyChristiani

Hoi Allemaal,

Helaas kon ik niet aanwezig zijn, ik kreeg geen vrij van mijn werk :( .

Ik had het heel graag meegemaakt, zal nog wel lang duren voordat er weer zoiets in de Efteling zal zijn.

Heeft iemand er misschien foto's van gemaakt? Kunnen jullie ze dan posten?

En heeft er iemand meegedaan aan de sprookjes quiz?

Hoe ging dat in zijn werk, kreeg iedereen een formulier of zoiets, of moest je per persoon op een podium komen en vragen beantwoorden?

En voor degene die er aan hebben deelgenomen, wat was de lastigste vraag?

Zelf ga ik komende dinsdag naar de Efteling.

Hopelijk zit het weer dan mee, want de voorspellingen zijn niet al te best.

Maar hoe dan ook, ik ga er weer naartoe en ga een heel stel foto's maken.

Als het lukt zal ik ze dan ook proberen te posten voor de liefhebbers.

Nog een fijne dag allemaal.

Groetjes,

Eddy

• rosa

Ik was naar dat onbijt. Had de efteleling eenmail gestuurd of ik kon deelnemen want had er van gehoord. Kreeg een uitnodiging terug en kosten voor kinderen 5,55 en volwassenen 7,77. Leuk dacht ik weer zo'n feestelijke actie net als de keveractie of tussen 7 en 8 gratis naar binnen een aantal jaren terug. Maar toen ik met mijn bij de kassa gekochte ontbijtkaartjes bij de ingang stond moest je dus ook entreekaarten hebben, viel dus 104 euro duurder uit dan verwacht :(

Ontbijt was uiteindelijk niks speciaals.Je kreeg een doosje met broodjes uit een kraampje op het pleintje met de gouden bal en dat was het. Geen idee wat er nu speciaal en sprookjesachtig aan was.

Maar we hebben een leuke dag gehad met prachtig weer :)

• calimero

Heb met gedaan aan de sprookjes quiz en ver gekomen.

tot laatste ronde toen net te lang getwijfeld tussen A en B. jammer maar helaas.

Je moest met zijn alen verzameln voor het hoofdpodium op speelweide.

Daar was een A en een B voorop het podium vast gemaakt.

De jager en Oma lazen de vragen op en je had een A of B antwoord. Vervolgens ging je in het “vak” van A of B staan dus net welk antwoord joug goe dlee. Was beetje net als vroeger ren je rot maar dan met 2 antwoorden.

De Sleuteliers stonden met touwen in de hand al “vak”

Was vooral bij de eertse 3 vragen NIET leuk. Was veeeeel te druk en zodra mensen over het middelste touw heen waren gestapt stopte ze met lopen met vervolg dat vooral kleine kinderen geplet werden. Had ook kleinte van een kennis bij me heb die op de arm genomen want kind viel van hitte bijna flauw en werd geplet.

Toen kwam er een vraag over het beroep van Ali Baba nou dat ruimde lekker op. Meer dan helft van het veld kon aan de zijkant gaan staan. Was namelijk niet rover maar houthakker. Reactie van onze groep was wel grappig iedereen zuchte eens heel diep en riep yes lucht…

De jager moest ook grinneken op het podium want die kon van boven goed zien hoe de chaos was.

Daarna waren er nog vele vragen soms wat moeilijk maar meestel heel goed te doen. maar wel kopie er bij houden. Je kon niet effe deel van de vraag missen.

Weet alleen wel dat met niet had verwacht dat het zo abrupt afgelopen zou zijn doordat iedereen man of 30 foute antwoord koos en 1tje niet omdat hij en is echt zo want stond naast hem, stond te dromen. Dus was ineens de winner was wel grapppige reactie van die jongen. De efteling had gehoopt dat het meer af val race werd van 1 voor 1 afvallen en dan uiteindelijk strijd tussen 2 personen. Was nu veeel te snel afgelopen had nog langer moeten duren hihi

Maar denk dat de mensen en figuren op het podium niet zo erg vonden want het was echt heel warm in de brandende zon.

Van mij mogen het vaker doen maar dan betere vakken maken en mischien op inschijving. Dus 2 voorrondes en dan daarvan groep winnaars finale laten doen. Voorkom het geduw in het begin.