zomeravonden

• esther

is er iemand wel is naar de zomeravonden geweest?.

hoe was dit?was het erg druk of juis rustig?

gezellige zweer of helemaal niet?

• Ad

Ik ben gisteren met de kids geweest. Toen was het tot een uur of 6 gezellig druk en daarna wat rustiger.

Maar het was de eerste avond en op maandag, terwijl ook het weer wel redelijk was maar met wat regenbuitjes

• esther

is er ook iemand die wel is op de zaterdagen geweest is?

• Karl

Wij zijn 3 jaar geleden geweest en 's-avonds om 23:00 uur gevlucht!

Zo gillend druk niet leuk meer. maar het lijkt alsof de bezoeken meer gespreid worden zie de winterefteling; daar is't druk! Dus best kans dat je een gezellige zomeravond hebt zonder dat je 50 minuten op een puntje hoeft te wachten!

Veel plezier!

>

• calimero

Vaak zijn de zomeravonden heel gezellig druk. er zijn er echter ook bij die heeel druk kunnen zijn. En dan moet je denken aan meer dan 35 duizend bezoekers. Zijn hele vele brabanders die gezellig vord esfeer komen en gezellig is het!!

van wege deze mega drukte is met ook beteje afgestapt van de thema avonden en allerlei soorten muziekstylen door elkaar heen hebben op alle avonden..

Want de brabantse en nederlandse levenslied avonden waren vaka mega druk.

Maar is wel erg gezellig, mooi met alle lichten aan en als weer mee zit helemaal prima.

• Ankie

Gewoon gaan, het is hartstikke leuk!

Wij zijn ook toen geweest met een familieuitje, toen was de efteling ook tot laat open. Het was wel erg druk ( de laatste avond). Maar erg goed te doen. We zaten heerlijk op het veld naar diverse optredens te kijken.

• Karl

Puntje pizza bedoel ik haha!

• Gemma

Ik ben vorig jaar op alle (zeven) zomeravonden geweest. Het was supergezellig, de hele avond naast het podium staan en alles meezingen. Vorig jaar waren er niet zo heel veel echt hele drukke zomeravonden, maar bijvoorbeeld drie jaar geleden heb ik het wel eens meegemaakt dat mensen hun auto in Loon op Zand moesten neerzetten, omdat alles vol stond. (en mensen deden 5 uur over een rit van normaal 20 minuten met de auto!)

Je moet er gewoon een keer bij geweest zijn: het is hartstikke leuk!

Zaterdag is het weer zover!

• Ceciel

de zomeravonden

het is mij opgevallen dat het dan wel lekker gezellig druk is in het park zelf

maar zo snel de artiesten komen het daar drukker word en bij de atracties minder druk

ik vind het in ieder geval altijd erg leuk om op een zomerzaterdag te gaan

:-)

• osama